PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
  • Data: 2005-03-10 19:54:00
    Temat: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> szukaj wiadomości tego autora

    > a i jeszcze jedno - zaden czlowiek o zdrowych zmyslach nie bedzie
    > szukal pracy gdyz tej jest wszedzie i pod dostatkiem, ale pieniedzy
    > czego praca a w tym i myslenie jest jedynie przykrym tego efektem
    > ubocznym

    1. niestety, są tacy, co jednak tej pracy nie mają, chociaż nie
    pytają się "za ile" będą pracować. Znam takich - ludzi "bardzo
    starych" (po czterdziestce) i w dodatku bez wyższego papierka.

    2. czytając to stwierdzam, że muszę iść zbadać zdrowie swoich zmysłów,
    ponieważ praca i myślenie nie są dla mnie przykrym efektem ubocznym.
    Nieźle się bawię pracując.

    3. przepraszam wszystkich tych, co się męczą w pracy, ale jednak
    pozwolę sobie na drobną sugestię dla nich:
    _jeśli możesz_ zmienić pracę na taką, co nie będzie dla ciebie złem
    koniecznym - zrób to i nie pytaj "za ile". Nie będzie to takie ważne,
    że zarabiasz mniej, jeśli praca będzie ci sprawiała satysfakcję.
    Pieniądze i tak w końcu przyjdą, bo pracując z pasją rozwiniesz się,
    a to przyniesie wymierne efekty...