PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
  • Data: 2005-03-10 06:22:01
    Temat: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Od: "mangha" <R...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Barbaszyński" <m...@i...com.pl> wrote

    > Pod warunkiem, że jest to praca nie wymagająca skupienia oraz że
    > open space zawiera tylko ścisłych członków zespołu a nie całą firmę.
    > W przeciwnym przypadku rozmowy współpracowników, telefony, przechodzący
    > obok skutecznie przeszkadzają w pracy.
    Też tak myślałam, dopóki nie zaczęłam pracy w takim środowisku. Warunek to
    szanować pracę kolegów i koleżanek, czyli nie krzyczeć, a do tego spokojnie
    da się przyzwyczaić ludzi i to w parę dni. Praca ludzi w moim zespole częsno
    wymaga sporego skupienia i nie ma z tym problemu :)

    > Powiedziałbym raczej - przyjaciel autoreklamiarzy :-) Bo owszem,
    > widać, że ktoś siedzi po godzina, albo coś tam sobie z furią skrobie
    > na kartce, ale to tylko zewnętrzne pozory, a nie efekty pracy.
    Jeśli ktoś siedzi po godzinach, a przy tym ma wyniki poniżej przeciętnej, to
    jest coś nie tak z jego efektywnością - taki misio powinien zastanowić się
    nad sobą, albo kierownictwo zastanowi się nad nim...

    > A czy w ogóle jest jeden taki system? Moim zdaniem to zależy od firmy,
    > co innego się sprawdza przy redagowaniu gazety, co innego przy
    > pisaniu oprogramowania.
    Ja nie mówię o szczegółach, ale ogólne zasady są. Taki system sprawdzi się i
    to najlepiej, ale gdy mamy do czynienia z pewnym typem pracowników -
    jednostkami prospołecznymi, w miarę rozgarniętymi i w poważnie traktującymi
    swoją pracę.

    --
    mangha
    Kiedy spoglądasz w otchłań, ona patrzy w ciebie.