PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: [OT] Jaki to syf w Polsce było: `Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    From: "tysik" <t...@x...polbox.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Jaki to syf w Polsce było: `Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Date: Thu, 24 Jan 2002 12:57:29 +0100

    > Dawno skończyłem studia. Ty rzuciłeś hasło "uczelnia", czemu piszesz, że
    ja
    > skaczę.

    było: Gdzie mozna porozmawiac... na przyklad na uczelni... A na uczelni to
    syf a w akademiku dno i karaluchy...

    powinienem podchwycic temat i pisac dalej, ze najlepsze karaluchy to w
    piwnicy a w piwnicy to najlepsze wina a wina to z francji a we francji to
    narty 3 doliny a doliny to i wzgorza a jak wzgorza to i wichrowe a wichrowe
    to wiatr to zaglowki windsurfing... to jest grupa o pracy.
    Powinno sie zakonczyc tym, ze wg Ciebie na uczelniach w Polsce nie ma
    inteligentnych ludzki z ktorymi mozna porozmawiac.

    > Ja nie płaciłem. Moi koledzy z akademika też nie. Płacili za akademik. A
    ja
    > nie, bo byłem z biednego kraju. W ogóle, to masz wyobrażenie "wilczego
    > kapitalizmu" jak z Prusa, takie obrazki są od prawie 100 lat nieaktualne.

    Popatrz w Polsce nie placisz za studia dzienne... jakas zaleta? Pisalem
    gdzies o kapitalizmie sprzed 100 lat?

    > Np. na Politechnice w Łodzi? Mniej niż 100 stron było "niemile widziane".

    a pisałes, ze 200 a wystarczylo 100 pomyliles sie o 100%. Ze wszystkim tak
    przesadzasz?

    > Może i rzygają, ale statystycznie rzadziej i dyskretniej. Nie na własnych
    > schodach i trawniku.

    kurcze... to na prawde nie grupa na dyskusje o rzyganiu. Zaapeluj o mniejsze
    i dyskretniejsze rzyganie wsrod Polakow. Zrobimy krok na przod w naszym
    cywilizowaniu sie. Mi sie tez pare razy w zyciu zdarzylo smakowac jedzenie w
    dwie strony i nawet w miejscu publicznym. Nie czuje sie z tym gorzej od
    innych narodow.

    > Co to ma do rzeczy? Oczywiście, że tak.

    no chocby, ze cos robisz, zeby bylo tutaj lepiej. Jak nie zglosisz, to nie
    ma sladu.

    > Powiem więcej

    [...]

    fakt tragedia... przestane sie odzywac do znajomych mieszkajacych na
    Ursynowie... ta lobuzeria, te chamstwo. Tam nawet murzyni są lepsi.
    Przyjechali z Afryki pokolenie temu i poprzez francuskie powietrze nabrali
    salonowych manier.... a jak graja w pilke... sa mistrzami swiata.

    > Ja tak nie napisałem. W Amsterdamie też chodziłem po nocy. Idź w nocy
    > pospacerować na Szmulki.

    Wiem, ze tak nie napisales, to byla ironia. Mam tendencje do ironii.

    I dlaczego za przyklad podajesz Szmulki? Jesli tam wychodzisz wieczorami, to
    Ci sie nie dziwie, ze sie boisz wychodzic... Byles kiedys w Neapolu? Caly
    stary Neapol to takie wielkie Szmulki ze wszystkimi "atrakcjami" - Neaopol,
    Wlochy, Unia Europejska, wyzsza kultura, wyzsza cywilizacja. Nie dziwne -
    maja to we krwii... u nich 2000 lat temu wznosili wspaniale swiatynie a my
    biegalismy w futrach miedzy drzewami...

    Koncze temat. Ty w tym kraju widzisz same wady i tylko zle strony
    wszystkiego w dodatku wszystko wyolbrzymiasz. Nie bede Cie przekonywal, ze
    nie jest to najgorsze miejsce na swiecie do zycia.

    tys