PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
  • Data: 2002-01-25 09:14:59
    Temat: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "Slavo" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Bellatrix" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:02012415151739@polnews.pl...

    > Wam sie tylko wydaje, ze pracujecie za pelna cene. Przeciez nikt z np.
    Niemcow
    > nie zatrudnilby do pracy Polakow, gdyby byli w tej samej cenie co
    krajowcy.
    > To tak samo jak w Polsce nikt by nie zatrudnial Ukraincow, gdyby nie byli
    > tansi od Polakow.

    sorry, ale za przeproszeniem p%$#%sz głupoty, nie masz pojęcia a się
    wypowiadasz! u mnie w firmie polityka płacowa jest jasna i taka sama dla
    wszystkich niezależnie od pochodzenia i z tego co widzę kumple pracujący
    tutaj też nie robią za pół ceny, zgadzam się że np. rdzenny niemiec
    pracujący na tym samym stanowisku posiadający takie same kwalifikacje może
    dostać nieco więcej bo ma doświadczenie nabyte w tym kraju a nie gdzie
    indziej i wie jak wynegocjować lepszą płace! ale piszę wyraźnie: "może" i
    "nieco", a nie, że ma 2 razy więcej (choć z drugiej strony to byłoby całkiem
    fajnie w tej chwili zarabiać połowę tego co taki niemiec, bo np. za parę lat
    bym może miał tyle co prawdziwy niemiec, czyli 2 X więcej.... heh...
    rozmażyłem się.. to była by kasa - no nie GCcy? :-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. pytam się więc jaszcze raz : na podstawie czego wydajesz takie opinie?
    jesteś z tych co zawsze wiedzą wszystko lepiej, nawet jak nie mają pojęcia?
    aha... i czy wiesz dlaczego niemcy odpalili program greencard?