PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Odp: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
  • Data: 2002-01-24 17:08:32
    Temat: Odp: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "olo" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
    </cut>

    > W RFN mialem badanie okresowy jamy ustnej, po pierwsze zadnych kijkow gosc
    nie
    > kupowal, po drugie nawijal po angielsku, po trzecie sie posmial z
    wybielonego
    > zeba ;-). I mysle ze by nie odtstawil cos takiego jak tamten (praktykant),
    bo
    > wie co to jest sad i wie co to znaczy stracic licencje.
    Hihihi... i tu sie co nieco ubawilem (bez obrazy)... Niemcy to nie USA i tu
    sie lekarzy tak latwo do
    sadu nie podaje a na pewno nie o spieprzony zabek... Ostatnio mialem
    dyskusje z
    kolegami z pracy, ze w NIemczech jest prawie niemozliwe podanie lekarza do
    sadu
    o jakas pierdole. Nie jestem tego w 100% pewien - może Thomas to
    zweryfikuje?

    > Ja mam karte telefoniczna / telefon po reka i sie umawiam na godzine. I na
    nic
    > sie nie czeka.
    Moze masz prywatne ubezp.? Bo na normalnym publicznym zawsze sie czeka mimo
    wczesniejszego uzgodnienia terminu. No ale ja jestem na Zaglebiu wiec ludzi
    tu multum...

    > Pozdr.
    > R-nee.

    Pozdr,