PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] - Akademia Pana P. › Re: [OT] - Akademia Pana P.
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] - Akademia Pana P.
    Date: Thu, 16 Oct 2003 00:31:19 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Thu, 16 Oct 2003 09:20:27 +0200
    "Pawel A." <a...@w...pl> wrote:

    > (...ciach....)
    > (.....ciach.....)

    > jednego
    >
    > No i co z tego je?eli system dzia?a?
    > Akurat te przyk?ady - w odró?nieniu od innych przez ciebie podanych -
    > wcale nie musz? 1/4 le ?wiadczyae o zarz?dzaniu firm?...

    wiesz, ale robiac to na lepszym sprzecie z lepszym softem i odpowiednimi
    rozwiazaniami (siec wewnetrzna) nie trzeba by bylo oddzielnej pani do
    wklepania danych, innej, ktora je przepisuje napowrot znow z
    wydkurowanej kartki, nastepnej ktora to znow wklepuje do innego programu
    i drukuje....

    to wszystko zrobilaby jedna osoba i nie musialaby spedzic na tym calego
    dnia. widzisz oszczednosc?

    jednorazowa inwestycja, a ile w ciagu roku na tych zbednych etatach by
    sie zaoszczedzilo?

    oczywiscie, ludzie sie tym zajmujacy musza te aplikacje znac, zeby nie
    bylo tak jak w firmie, w ktorej ja pracowalam: szef zaczal wyamgac od
    sekretarza redakcji (mojej poprzedniczki na tym stanowisku)
    przygotowywania umow i rozliczen w exelu. w koncu to rkusz kalkulacyjny
    i do tego zostal stworzony. potem te rozliczenia zachowywac na serwerze,
    w katalogu do ktorego dostep mialby tylko on i ona.
    bylo to w celu nadzorowania jej pracy i finansow.

    i co?
    pani jak robila rozliczenia na kartce w "zeszyciku" tak dalej robila,
    potem wyniki i wszystkie dane RECZNIE wklepywala do komorek excela i
    drukowala.
    wydruki zanosila na biurko szefowi.

    nie szlo jej przekonac, kursy nie pomogly.
    pomoglo za to jej zwolnienie...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun