PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...

  • 11. Data: 2004-06-06 22:20:15
    Temat: Re: OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Michael Banks wrote:

    > Możesz wysłać, i tak nie ma na to paragrafu.
    > Za dobrze znam polskie prawo i to się nie zalicza
    > do stręczycielstwa jeśli o to Ci chodzi.
    > BTW: Swoją społeczną postawą nic ciekawego
    > nie pokazujesz.

    Ty za to pokazujesz ... Wypierdalaj stąd. Jasne ?

    > Pokaż, że nie tylko potrafisz dużo mówić...

    Poszedł won, mendo.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 12. Data: 2004-06-07 08:20:17
    Od: "MiOsKi" <m...@w...pl>

    > 2.ja nie pomagam policji tylko DONOSZE na alfonsa

    Po pierwsze zmień xywe bo Twoje nie pasuje do Ciebie jako
    do społeczniaka, a po drugie najpierw spradź dokładną definicję
    słowa alfons, a później się wypowiadaj.
    Świat byłby lepszy, gdyby takie dzieci jak Ty, nie miały internetu.

  • 13. Data: 2004-06-07 08:22:22
    Od: "MiOsKi" <m...@w...pl>

    A odpisuje na tego posta tylko dlatego bo nie lubię, jak ktoś
    nic nie wie i niszczy komuś posta. Gościu napisał wprost o co
    chodzi więc nie można mieć do niego pretensji. Jakby napisał
    że praca dla modelek lub coś innego to byłoby ok ??
    A i tak by wyjechały wiadomo po co.

  • 14. Data: 2004-06-07 08:29:46
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    "MiOsKi" <m...@w...pl> skrev i meddelandet
    > A odpisuje na tego posta tylko dlatego bo nie lubię, jak ktoś
    > nic nie wie i niszczy komuś posta.

    Moglbys troszke jasniej sie wyrazac? O co Ci chodzi z tym niszczeniem?

    > Gościu napisał wprost o co
    > chodzi więc nie można mieć do niego pretensji. Jakby napisał
    > że praca dla modelek lub coś innego to byłoby ok ??

    No jasne. Jak morderaca zamorduje walac siekiera z przodu ofiary,
    uprzedzajac ja o tym, to juz mniej winny bedzie? Nawet nieswiadomosc prawa
    nie chroni przed jego konsekwencjami, a co dopiero swiadome popelnianie
    przestepstwa...
    Nie, nie byloby ok, gdyby napisal "modelki". Nikt juz taki glupi nie jest.

    > A i tak by wyjechały wiadomo po co.

    I co z tego?

    A.

  • 15. Data: 2004-06-08 09:16:21
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    1. nic ci do mojego nicka, baranie
    2. nie mow mi co mam robic, na to jestes za cienki
    3. alfons= streczyciel, yu napewno na rzeczy
    4. dla twojej informacji mam dziecko chyba starsze od ciebie, sadzac po poziomie
    twojego posta burku, obronco ucisnionych alfonsow
    t.

  • 16. Data: 2004-06-08 11:20:16
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Tak czytam ten watek i...
    O co Wam chodzi?
    Zaczne od tego, ze moj post nie jest obrona ani wyrazeniem opinii, wiec
    prosze darowac sobie jakiekolwiek epitety pod moim adresem.
    Chce sie tylko dowiedziec co macie przeciwko autorowi watku.
    Uczciwie powiedzial o jaka prace chodzi.
    Czy na ogloszenia w prasie/sieci, w ktorych szuka sie "pan do
    towarzystwa", "masazystek", striptizerek, tudziez prostytutek tez tak
    reagujecie?
    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-06-08 12:22:26
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    krotko i bez epitetow
    1. ogloszenie NTG- bylo dac na praca ofreowana, juz widze pp. Jaworskiego i
    Maciuszke jak to puszczaja
    2. praca za granica- brak koncesji MPiOS na posrednictwo ergo nielegalne
    3. propozycja podjecia nielegalnej pracy
    4. na odleglosc smierdzi
    sutenerstwem/streczycielstwem
    5. Usenet ogolnie a ta grupa news szczegolnie to nie forum dla
    alfonsow/streczycieli/sutenerow
    wystarczy?
    t.

  • 18. Data: 2004-06-08 22:10:35
    Od: "Michael Banks" <m...@w...pl>

    > 2. praca za granica- brak koncesji MPiOS na posrednictwo ergo nielegalne
    8 na 10 firm zajmujacych sie posrednictwem pracy nie ma koncesji
    u nas koncesja akurat jest na wyjazdy zagraniczne.

    > 3. propozycja podjecia nielegalnej pracy
    Zobacz ile jest wydatków oraz formalnosci do legalnej pracy
    i ile osób do takowej pracy wyjezdza.

    > 4. na odleglosc smierdzi
    > sutenerstwem/streczycielstwem
    Poprosze konkretne fakty, reprezentuje firme dzieki której
    od 1997 roku dobra prace za granica znalazlo 25000 osób i
    zadna z tych osób nie roszczyla zadnych pretensji do nas.

    > 5. Usenet ogolnie a ta grupa news szczegolnie to nie forum dla
    > alfonsow/streczycieli/sutenerow
    Jeszcze raz prosze o konkretne fakty...

    Pomimo wszystkich obelg Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2004-06-09 07:06:42
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <ca5dg9$1gm$1@wulkan.npnet.org>, Michael Banks wrote:
> [...]
    (..)
    > Poprosze konkretne fakty, reprezentuje firme dzieki której
    > od 1997 roku dobra prace za granica znalazlo 25000 osób i
    > zadna z tych osób nie roszczyla zadnych pretensji do nas.

    O kurcze, takie ilości panienek... toż to się do jakiegoś TVNu
    albo innych Faktów nadaje :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 20. Data: 2004-06-09 07:19:35
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    terrorysta wrote:
    > krotko i bez epitetow

    [CIACH]

    > wystarczy?

    Nie przekonales mnie.
    Prawdopodobnie masz racje, ze zglosiles to.
    Ale nie przekonales mnie do tego, ze powinno sie obrzucac autora watku
    epitetami, ktorymi zostal obrzucony.
    Ale to tylko moja subiektywna ocena.
    --
    Robert