PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...

  • 21. Data: 2004-06-09 15:25:26
    Temat: Re: OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > Nie przekonales mnie.
    > Prawdopodobnie masz racje, ze zglosiles to.
    > Ale nie przekonales mnie do tego, ze powinno sie obrzucac autora watku
    > epitetami, ktorymi zostal obrzucony.
    > Ale to tylko moja subiektywna ocena.
    > --
    > Robert

    1. Alfons to rzeczywiscie epiet w pospolitym tego slowa znaczeniu. Streczyciel->
    nazwa przestepcy tak jak zlodziej, zabojca etc. Sutener-> nazwa zajecia tak jak
    nauczyciel, zbieracz zlomu czy, przepraszam za wyrazenie, polityk.
    2. Jesli ktos ma taka profesje, stojaca tak nisko w hierarchi spolecznej to nie
    moze sie dziwic reakcjom
    3. Twoja ocena, tak jak i moja, moze byc tylko subiektywna ;-)
    t.