PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...

  • 1. Data: 2004-06-05 08:22:06
    Temat: OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...
    Od: "Michael Banks" <m...@w...pl>

    Praca dla kobiet w wieku od 19-35 lat
    chętnych podjąć bardzo dobrze płatną pracę za granicą,
    w bardzo dobrych warunkach, bez zadnych obaw.
    Gwarancja satysfakcji 100%
    Tylko kobiety z Gdańska.
    (Nie oszukujmy się, każdy to trochę myśli domyśli się
    co to za praca.)
    Więcej info na PRIV

  • 2. Data: 2004-06-05 08:27:46
    Temat: Re: OFERTA PRACY DLA KOBIET ZA GRANICĄ...
    Od: "Arci" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Michael Banks" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gwarancja satysfakcji 100%
    > Tylko kobiety z Gdańska.
    > (Nie oszukujmy się, każdy to trochę myśli domyśli się

    Przejdż fagasie do alt.pl.wąskacipka

    Arci

  • 3. Data: 2004-06-05 08:28:30
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    "Michael Banks" <m...@w...pl> skrev i meddelandet
    > Praca dla kobiet w wieku od 19-35 lat
    > chętnych podjąć bardzo dobrze płatną pracę za granicą,

    Dobrze platna dla alfonsa?

    > w bardzo dobrych warunkach, bez zadnych obaw.

    Czyli bez sado-maso?

    > Gwarancja satysfakcji 100%

    Gwarantujesz orgazmy za kazdym razem?

    > Tylko kobiety z Gdańska.

    Ciekawe, czemu taki warunek.

    > (Nie oszukujmy się, każdy to trochę myśli domyśli się
    > co to za praca.)

    Pewnie, wystarczy zerknac.....

    > Więcej info na PRIV

    jakos nie czuje potrzeby, natomiast zastanawiam sie powaznie nad wyslaniem
    tego do policji polskiej.....

    --
    Ania Björk

  • 4. Data: 2004-06-05 09:22:39
    Od: "Michael Banks" <m...@w...pl>

    > jakos nie czuje potrzeby, natomiast zastanawiam sie powaznie nad wyslaniem
    > tego do policji polskiej.....

    Możesz wysłać, i tak nie ma na to paragrafu.
    Za dobrze znam polskie prawo i to się nie zalicza
    do stręczycielstwa jeśli o to Ci chodzi.
    BTW: Swoją społeczną postawą nic ciekawego
    nie pokazujesz.
    Pokaż, że nie tylko potrafisz dużo mówić...

  • 5. Data: 2004-06-05 09:31:37
    Od: "goopy" <g...@t...pl>

    Jakby ktos mial czas uwalic tego alfonsa....bo szkoda slow nawet....

    aha

    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl
    m...@w...pl m...@w...pl

    michal

  • 6. Data: 2004-06-05 11:20:04
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > jakos nie czuje potrzeby, natomiast zastanawiam sie powaznie nad wyslaniem
    > tego do policji polskiej.....
    >
    > --
    > Ania Björk
    Ja sie nie zastanawialem i poslalem na h...@k...waw.pl czyli na adres kogos
    kto w policji zajmuje sie przestepstwami w necie.
    t.

  • 7. Data: 2004-06-05 11:29:28
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-05 13:20, Użytkownik terrorysta napisał :

    > Ja sie nie zastanawialem i poslalem na hajduk@......

    Na pewno będzie Ci wdzięczny za wystawienie jego adresu na żer spamerów ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 8. Data: 2004-06-05 11:40:02
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > Na pewno będzie Ci wdzięczny za wystawienie jego adresu na żer spamerów ;)
    >
    > Pozdrawiam
    Adres jest ogolnie dostepny na www.policja.pl.
    Podejrzewam, ze ma najlepsze narzedzia antyspamowe. To sa fachowcy!
    t.

  • 9. Data: 2004-06-05 12:32:12
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Adres jest ogolnie dostepny na www.policja.pl.
    > Podejrzewam, ze ma najlepsze narzedzia antyspamowe. To sa fachowcy!
    > t.
    Podejrzewam, ze to sa fachowcy a zatem maja najlepsze zabezpieczenia
    antyspamowe. (lepiej brzmi).
    Jesli podejrzenia sa prawdziwe, to juz pracuja nad tym bez twojej (naszej)
    pomocy...
    --
    PozdKa

  • 10. Data: 2004-06-05 13:23:45
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > antyspamowe. (lepiej brzmi).
    > Jesli podejrzenia sa prawdziwe, to juz pracuja nad tym bez twojej (naszej)
    > pomocy...
    1.jesli podejrzenia sa zasadne etc.- lepiej brzmi
    2.ja nie pomagam policji tylko DONOSZE na alfonsa
    t.