PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    From: "andreas" <a...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Date: Tue, 19 Aug 2008 15:57:54 +0200

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:g8ehrl$4th$1@news.onet.pl...

    > Przykładów jest wiele rzeczy, które daje KP i wymieniłem kilka, natomiast
    > analiza pojedyńczego artykułu, mojego ulubionego ect mnie nie bawi.
    > Chcesz, sam sobie rozstrząsaj takie rzeczy - mnie taka zabawa nie
    > interesuje.

    Nie żartuj, że w tak wychwalanym KP nie potrafisz na szybko podać jednego
    artykułu i jednym zdaniem powiedzieć co ten przepis wyjątkowego daje.

    > Napisałem - przede wszystkim daje ramy prawne umów o pracę, definiuje
    > pewne pojęcia - to jest przede wszystkim i to jedna z ważniejszych
    > funkcji, bo dzięki temu mówiąc, że jestem zatrudniony na cały etat, a mój
    > kolega na 3/4 etatu już nie muszę tłumaczyć nikomu co to oznacza.

    I do czego ta wiedza wam się przydaje? Który z was jest dzięki temu
    bogatszy?
    Ja wam mogę wymyśleć jeszcze lepsze ramy. Zgodzisz się na finansowanie
    mojego kodeksu?

    > Skoro tak twierdzisz... Zatem wszyscy traktują ludzi jak upośledzone
    > małpy, bo i kodeks drogowy, i inne dokumenty standaryzujące pewne rzeczy
    > powodują, że jesteśmy traktowani jak upośledzone małpy - wogóle nie
    > powinno być zatem żadnych norm prawnych, bo inaczej będziemy jak
    > upośledzone małpy. Żyjmy jak nasi przodkowie, na drzewie jak prawdziwe
    > zdrowe małpy, a nie jak upiośledzone małpy w domach/mieszkaniach...

    Nie udaj, że nie widzisz różnicy.
    KP jest jedynym aktem prawnym, które ZMUSZA (rozumiesz znaczenie słowa
    "zmuszać"?) do określonych działań OBYDWIE STRONY, które same SAME CHCĄ
    swoją współpracę uregulować inaczej, ale nie mają takiej możliwości.
    Dziesiątki tysięcy ludzi codziennie omija zapisy tego dokumentu bo im
    przeszkadza a nie daje nic w zamian.
    Ile podasz przykładów z ruchu drogowego, gdzie obywatel A zgodził się a by
    obywatel B wjechał mu w samochód?

    --
    andreas