PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Date: Tue, 19 Aug 2008 15:47:24 +0200
    <g81hf4$goq$1@inews.gazeta.pl> <g81i2k$9kk$2@news.onet.pl>
    <g81se3$a21$1@inews.gazeta.pl> <g8b691$600$1@news.onet.pl>
    <g8brqh$cq6$1@inews.gazeta.pl> <g8bua2$hed$1@news.onet.pl>
    <g8ceoa$2lg$1@inews.gazeta.pl> <g8cf9v$aaf$1@news.dialog.net.pl>
    <g8ck43$spo$1@inews.gazeta.pl> <g8clsn$fip$1@news.dialog.net.pl>
    <g8cngo$f7a$1@inews.gazeta.pl> <g8co7k$h81$1@news.dialog.net.pl>
    <g8cpu1$nlq$1@inews.gazeta.pl> <g8cqe0$ipm$1@news.dialog.net.pl>
    <g8dk7l$fed$3@news.onet.pl> <g8dqge$5du$1@news.dialog.net.pl>
    <g8dtjk$5l3$2@news.onet.pl> <g8dvt5$92c$1@news.dialog.net.pl>
    <g8e0e5$eau$1@news.onet.pl> <g8e11u$9sf$1@news.dialog.net.pl>
    <g8e23v$jbp$1@news.onet.pl> <g8e2m1$b3q$1@news.dialog.net.pl>
    <g8e3te$pda$1@news.onet.pl> <g8e6i4$e4p$1@news.dialog.net.pl>
    <g8e71j$3ad$1@news.onet.pl> <g8e83a$f8n$1@news.dialog.net.pl>
    <g8e91u$9ic$1@news.onet.pl> <op.uf4vx3wn29f6yk@xcomp1>
    <g8ehh2$36b$1@news.onet.pl> <op.uf4ysfju29f6yk@xcomp1>

    Jotte pisze:

    > To jedziemy tam czy robimy raj tutaj? ;)

    To zależy od skali. I o ile zakładanie firm na egzotycznych wyspach
    może być dla wielu trudne - ze względów prawnych, językowych,
    kulturowych, finansowych itp., o tyle zakładanie firm na przykład u
    naszych południowych sąsiadów jest stosunkowo popularne.

    > Zamach stanu???

    To zależy na ile silny będzie poprzedni ustrój.

    > A ilu by ci pasiło?

    > Znaczy takiego Führera?

    > Tylko jak wygrać? W wyborach (trzeba zrobić tak, żeby wybrało go
    > kolegium 5 kumpli), czy jak będzie miał większą armię "(niekoniecznie
    > naszą)?

    Jeśli w obrębie kilku sąsiadujących państw będzie konkurencja wśród
    dyktatorów, to wygra ten, który będzie miał najsilniejszą gospodarkę, a
    co za tym idzie najsilniejszą armię, największe zadowolenie z rządów
    wśród obywateli, oraz - last but not least - to do niego będą uciekać
    obywatele sąsiednich krajów.

    Teraz jest tak, że gdziekolwiek bym nie pojechał na naszym kochanym
    kontynencie, zobaczę tam te same banany, czy te same ogórki, których
    krzywizn bacznie pilnują urzędnicy w Brukseli. Zanika różnorodność. To
    źle. Różnorodność jest niezbędna do rozwoju. W homogenicznej pulpie
    zanika wszelki rozwój.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz