PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 07:47:56
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Ale jeśli w ramach tej umowy chciałby wykonywać pracę w miejscu... i
    > pod kierownictwem... itp. to nie może.

    No cóż, albo bierze na siebie odpowiedzialność, albo wykonuje ją pod
    kierownictwem... Jeśli pod kierownictwem to i tak w ramach jakiśram,
    które obowiązują w firmie, więc jakiegoś kodeksu - pisanego czy tez nie,
    ale takiego jaki występuje w danej firmie. Ja jednak jak sie zatrudniam
    wolę mieć do przeczytania jedną/dwie strony umowy niż za każdym razem
    studiować całość. To że KP nie jest doskonały zdaję sobie sprawę, jest
    wiele punktów, które mi nie pasują, pewnie jest też wiele takich, które
    nie pasują innym. Może uda się je zmienić, ale nie to jest istotne.
    Proszę zauważyć, że wiele osób ma problem z przestudiowaniem tego co
    podpisują, co ma jedną/2 strony - co można zauważyć po płaczu na grupie
    tychże, a co dopiero, jak umowa byłaby książką...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl