PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 07:43:49
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > W wiadomości news:g8dk7l$fed$3@news.onet.pl Liwiusz

    > Na tym właśnie polega wybór - _jeśli_ _ktoś_ _chce_ wejść w stosunek pracy.
    > Nie podoba się - nie wchodzi.

    Ale to żaden argument. Równie dobrze można by uchwalić, że rude osoby
    nie mają prawa do pracy. A jak się komuś nie podoba, to przecież może
    się przefarbować.

    > Jak napisałem wyżej - może, więc o "uszczęśliwianiu na siłę" nie ma
    > oczywiście mowy.
    > A nie czujesz się uszczęśliwiony przymusowo jak krowa gdy ci każą np.
    > zapinać pas bezbieczeństwa w aucie?
    > W końcu twoja sprawa: wyrżniesz w kierownicę czy nie.

    Tak właśnie uważam. Tylko proszę nie pisać, że potem będę się leczył
    za Twoje, bo to jest kolejna patologia, z którą się nie zgadzam.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz