PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-18 21:05:51
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g8cngo$f7a$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > O własnie proszę Państwa. To powyżej to jakże rzeczowa fachowa odpowiedź
    > na proste pytanie do czego się przydaje KP :)
    Ona nie jest fachowa (nie jestem lekarzem) tylko zwyczajnie życiowa.
    Odpowiedź fachową da ci specjalista, do którego odesłałem.
    A tak BTW to sobie zadam pytanie tobie - chciałbyś żeby jakie twoje lęki
    SKUTECZNIE odegnał KP?
    Czego się boisz, czego oczekujesz?
    Czy oczekujesz np. od PoRD, że skutecznie zabezpieczy cię przed rozjechaniem
    przez pijanego kierowcę?
    Albo od KK, że skutecznie zapobiegnie zadźganiu cie przez bandziora?
    Poczakam teraz na fachową odpowiedź na proste pytanie do czego przydaje się
    KK czy inne kodeksy.
    No - masz teraz pole do popisu.

    --
    Jotte