PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-16 13:57:10
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Aug 2008 15:19:14 +0200, venioo napisał(a):

    > Tak, a pozniej taki delikwent jak niektorzy tu na forum powie "ale
    > nauczyciel do d..y, niby uczy WF a nawet 100m nie przebiegnie z dziecmi
    > i jeszcze pieniadze za to by chcial..."

    niech mowia, on nie jest od tego by biegac

    > Tu chodzilo o dyzury, ktore sa fikcja, bo 60-letnia osoba to moze co
    > najwyzej zawalu dostac jak jej ktos huknie zza plecow, a nie 14-15
    > letnich gimnazjalistow roztawiac.

    to zalezy od osoby, pozatym mam niejasne wrazenie, ze twoim zdaniem
    rozstawiac dzieciaki mozna tylko silowo i do tego potrzebni sa mlodzi
    atleci

    > To tylko przyklad z WFem byl, polonista czy chemik tez juz niekoniecznie
    > musi byc lotny umyslowo w tym wieku na tyle, zeby jakies blyskotliwe
    > zajecia prowadzic.

    Zdziwilbys sie. Pozatym jest cala masa nauczycieli w takim wieku. Jak bylem
    w liceum uczyla mnie historii babka po 60. Fakt, ze byla kopnieta, ale
    inteligenta bardzo, i lekcje tez ciekawie prowadzila
    --
    marcin