PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-16 13:45:52
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Bartłomiej Szymański pisze:

    > Zostawiłem dwa Twoje cytaty. Co z tego, że zdałeś egzamin, skoro dajesz
    > się wrabiać w darmowe nadgodziny :).

    To z tego, że jedno z drugim nie ma wspólnego - pracuję na etacie jako
    programista i dodatkowo sobie dorabiam (i tutaj był mi potrzebny ten
    egzamin), ale nie płaczę że mam mało bo na płacę na etacie nie mogę
    narzekać. Wiąże się to z koniecznością zostania czasami dłużej w
    pracy, żeby dotrzymać terminów czy poprawić zauważone błędy. Czasami
    te dodatkowe godziny (bo w firmie nie ma nadgodzin) da się odebrać jak
    jest mniej pracy, a czasami nie. Taka jest specyfika pracy, że jeśli
    ktoś chce zarobić godziwe pieniądze musi sie liczyć z tym że czasami
    musi zostać po godzinach. Ja na to nie narzekam, ale dziwią mnie
    ludzie którzy chcieliby pracować codziennie 8-16, potem mieć wszystko
    w głębokim poważaniu i wychodzić do domu, a do tego zarabiać krocie.
    Nie tędy droga, aby mieć trzeba sie wysilić nieco więcej a nie tylko
    biadolić nad własnym losem i zaglądać innym do kieszeni.

    Generalnie jednak cały ten tekst o egzaminie miał inne zadanie - miał
    na celu jednak uzmysłowić że trochę się na tym prawie znam :)