PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy serwis www.ofirmie.info

  • 21. Data: 2006-10-08 22:27:58
    Temat: Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Od: m...@g...com

    m...@g...com wrote:

    > oFirmie.info wrote:
    > [...]
    >
    > Mnie zniechęca fakt, że nigdzie nie jest napisane wprost że moje dane
    > osobowe (imie, nazwisko) są tylko do wiadomości serwisu. Co budzi
    > podejrzenie, że przy moim niepochlebnym komentarzu o obecnym pracodawcy
    > znajedzie się moje nazwisko.

    Tzn chodziło mi o email (późno jest, widzę już nieistniejące pola w
    formularzach :) )

    p. m.

  • 22. Data: 2006-10-08 23:47:12
    Od: michał <m...@N...pl>

    wiesz, pozostają jeszcze inne dane po wizycie np: IP.
    co się stanie kiedy jakaś firma zarząda danych?

  • 23. Data: 2006-10-09 05:47:46
    Od: "oFirmie.info" <w...@w...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    > wiesz, pozostają jeszcze inne dane po wizycie np: IP.
    > co się stanie kiedy jakaś firma zarząda danych?

    Dzien dobry,

    Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych Panstwa dane takie jak email
    oraz adresy IP z ktorych wykonywano poszczegolne akcje, takie jak
    logowanie,votowanie etc. sa chronione i nie ma takiej mozliwosci by zostaly
    kiedykolwiek przekazane komukolwiek (oczywiscie z wyjatkiem prokuratury na
    jej pisemne polecenie).

    Z pozdrowieniami

    Zespol oFirmie.info

  • 24. Data: 2006-10-09 11:18:04
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    oFirmie.info napisał(a):

> [...]
    > kiedykolwiek przekazane komukolwiek (oczywiscie z wyjatkiem prokuratury na

    A czy zbior danych osobowaych został zarejstrowany w GIODO?
    Oraz gdzie jest informajca o tym kto jest jego administratorem (pelna
    nazwa firmy wraz z niezbednymi danymi adresowymi).
    Jesli juz chcecie robic to profesjonalnie to robcie tak jak trzeba.

    --
    pzdr
    robbi

  • 25. Data: 2006-10-09 12:52:26
    Od: m...@g...com

    oFirmie.info wrote:

> [...]
    > logowanie,votowanie etc. sa chronione i nie ma takiej mozliwosci by
    > zostaly kiedykolwiek przekazane komukolwiek (oczywiscie z wyjatkiem

    Dobrze wiedzieć. Ale podczas rejestracji to powinno być widoczne wielkimi
    wołami. Inaczej dużo ludzi się zniechęci jeszcze zanim się zarejestruje.

    p. m

  • 26. Data: 2006-10-09 16:19:57
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Pawel S wrote:

    > Gdzie mogę o tym poczytać? Bo jestem ciekaw...

    Chyba tylko archiwum grupy :) Ale i tak będziesz
    się musiał domyślić.

  • 27. Data: 2006-11-27 10:15:06
    Od: v...@o...pl

    cóż - byłem tam: http://www.ofirmie.info

    - i moim zdaniem jest to SUPER INICJATYWA !!!