PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer! › Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
  • Data: 2007-05-10 01:08:34
    Temat: Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W naszej firmie od 1 czerwca jest przyjmowany nowy człowiek do pracy.
    > Stanowiko: programista. Nasz firma jest mała i panuje w niej dobra
    > atmosfera. Chcielibyśmy nowemu pracownikowi wyciąć jakiś zaj... numer.
    > Wiadomo, że tacy są bardzo podatni na minipulację: grzeczni i "plastyczni".
    >
    > No więc chodzi mi o coś takiego. Do zabawy wszyscy są chętni i gotowi. Cała
    > firma w tym kilka dziwczyn. Istnieje też możliwość zaangażowania zarządu do
    > zabawy. Do szczescia brakuje tylko DOBREGO POMYSŁU. Podsuńcie proszę jakiś
    > odlotowy pomysł na numer!. Obiecuję, że opiszę, jak poszło.

    Jak tylko przyjdzie, to zagrajcie wielkie zdziwienie, że nie przytargał
    komputera, na którym ma pracować. A następnie nagana na piśmie
    (fikcyjna), że pracownik już pierwszego dnia jest nieprzygotowany do
    pracy (testowane, efekt naprawdę niezły). :)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com