PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer! › Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
  • Data: 2007-05-10 07:09:59
    Temat: Re: Nowy człowiek w pracy. Wytniemy mu numer!
    Od: Stoowa <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Ślużyński napisał(a):
    > Użytkownik "Stoowa" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiem, jak inni koledzy odpowiadający w tym wątku, ale ja miałem
    > okazję być pracownikiem i przyjmować do pracy. I jestem przekonany, że w
    > pierwszym dniu w nowej pracy nowy pracownik nie oczekuje inicjacji tego
    > typu...

    mysle ze swiat troche pobładzil... poki co bylem "tylko" pracownikiem i
    wyzej cenie sobie luzna i przyjazna atmosfere w pracy niz tylko sztywne
    i sluzbowe relacje miedzy ekipa... granice jakies trzeba zachowac ale
    drpobny zart na "dzien dobry" to chyba nie jest zbrodnia ? ale jak sadze
    jesli "nowy" jest z pokroju "nie dotykaj mnie i nie patrz sie na mnie bo
    cie zaskarze" no to moze faktycznie lepiej sobie odpuscic...
    co to sie porobilo...
    pozdrawiam!