PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja

  • 71. Data: 2003-11-25 11:50:29
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Sigurd <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A dużo tego przyłazi? Bo w zasadzie najlepiej by było, jakby istniała
    > moderowana grupa pl.biznes.ogloszenia, ale skoro jej nie ma...

    Ostatnio coraz więcej. Sporo z tego jest 'firmę lub osobę'. Najchętniej
    właśnie odsyłałbym na pl.ogłoszenia.rozne, ale sam nie wiem czy to dobry
    pomysł. W końcu nie jest to stricte propozycja pracy. A boję się
    dopuszczenia takich ogłoszeń wprost.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 72. Data: 2003-11-25 12:02:38
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > właśnie odsyłałbym na pl.ogłoszenia.rozne, ale sam nie wiem czy to dobry
    > pomysł. W końcu nie jest to stricte propozycja pracy. A boję się

    "Firmę lub osobę" bym chyba dopuszczał. Innych - nie.

    Sigurd

  • 73. Data: 2003-11-25 17:44:07
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Nov 2003 11:32:53 +0000 (UTC), Przemysław
    Maciuszko <s...@h...pl> zakodował:

    >Jeszcze jedna kwestia. Jak podchodzić do ogłoszeń firm, szukających innych
    >firm do współpracy?

    Myślę, że umowy managerskie, czy o współpracę już na tyle się
    upowszechniły, że gdy chodzi o wykonanie czegoś przez jedną osobę, to
    może to iść na praca.oferowana.

    Czyli np. ogłoszenie zawierające "Zlecę wykonanie analizy finansowej.
    Wymagana działalność gospodarcza" czy "Wynajmę DJ na studniówkę.
    Wymagana DG" może się pojawić, natomiast "Poszukuję dostawcy
    ziemniaków" czy "Zlecę wdrożenie SAP R/3" nie nadaje się IMO na PPO

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 74. Data: 2003-11-26 09:20:25
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    Użytkownik "wm" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja kiedyś kilkakrotnie wysłałem do firmy HH swoją ofertę na zamieszczone
    > ogłoszenie w którym nie podali nazwy firmy dla której poszukiwali
    pracownika
    > i pomimo że spełniałem wymagania w 100% nie zostałem zaproszony na
    rozmowę.

    A wiesz, ze zazwyczaj na jedno ogloszenie firma dostaje kilkaset aplikacji?

  • 75. Data: 2003-11-26 09:24:37
    Od: Marek Lityński <m...@b...pl>

    > Fakt. Jest to zapis na wpół martwy. Ale zostawiłem go własnie po to aby
    > teraz zacząć go bardziej przestrzegać.

    Wiele firm z roznych wzgledow nie chce podawac swojej nazwy w ogloszeniu,
    mimo to nie sa to zadne "sciemy" agencji doradztwa personalnego, tylko
    normalna rekrutacja.
    Czy powinnismy pozbawiac grupe tej sporej liczby ofert?

  • 76. Data: 2003-11-26 09:42:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> wrote:

    > No, to narazie tyle mojego.

    Wrzuciłem uaktualnioną wersję na
    http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 77. Data: 2003-11-26 10:47:00
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    > A czy wiesz, że na stanowiska, które aplikowałem przychodziło max. 20-30
    > ofert?

    Skad mozesz to wiedziec?
    Poza tym moze Twoje kwalifikacje nie byly tak dobre, jak Ci sie wydawalo.

  • 78. Data: 2003-11-26 10:55:53
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 26 Nov 2003 09:42:42 +0000 (UTC)
    Przemys?aw Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    dzieki.

    uwag ciag dalszy ;)

    - wypadaloby podac imie i nazwisko moderatora/ow (w innych grupach
    moderowanych to jest podawane w FAQ a nawet w automatycznie dolaczanych
    sygnaturkach.
    - fajnie byloby zaczac od ogolnego zagajenia typu ze to jest FAQ drupy
    pl.praca.oferowana i o co w niej chodzi
    - zastapic artykul slowem "ogloszenie" - w koncu tam ukazuja sie tylko
    ogloszenia
    - nie jestem pewna czy wymog nazwy firmy faktycznie jest konieczny,
    poodobnie jak adres.
    - oprocz uwagi o kodowaniu pliterek w ISO powinno byc tez explicite
    powiedziane, ze ogloszenia bez polskich literek w ogole tez sa puszczane

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 79. Data: 2003-11-26 10:56:08
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > A wiesz, ze zazwyczaj na jedno ogloszenie firma dostaje kilkaset
    aplikacji?

    A czy wiesz, że na stanowiska, które aplikowałem przychodziło max. 20-30
    ofert?
    Więc po co p.....sz jak nie wiesz?

    wm

  • 80. Data: 2003-11-26 11:02:51
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > - wypadaloby podac imie i nazwisko moderatora/ow (w innych grupach
    > moderowanych to jest podawane w FAQ a nawet w automatycznie dolaczanych

    Nowa wersja pod tym samym adresem :)

    --
    Przemysław Maciuszko