PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe pomysły bezczelnych oszustów

  • 1. Data: 2003-11-16 11:15:44
    Temat: Nowe pomysły bezczelnych oszustów
    Od: "Smok_Wawelski" <s...@W...pl>

    polecam ten artykuł, żeby się nie powtarzać:
    http://dzis.dziennik.krakow.pl/?2003/11.15/Kraj/02/0
    2.html
    do tej pory numerów "na kartę" próbowali tylko podszywający się pod "kurtyzany
    internetowe" ;-) ale jak widać idzie nowe...
    Smok

  • 2. Data: 2003-11-16 13:09:00
    Temat: Re: Nowe pomysły bezczelnych oszustów
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Smok_Wawelski" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do tej pory numerów "na kartę" próbowali tylko podszywający się pod "kurtyzany
    > internetowe" ;-) ale jak widać idzie nowe...

    Szkoda, że łapią tych oszustów. Oni z pewnością na cos sensownego wydadzą te
    zarobione pieniadze. Ci
    idioci co rzeczywiście dadza sie namówić na kupowanie kart to i tak by je pewnie
    zgubili.

    andrzej

  • 3. Data: 2003-11-16 13:24:04
    Temat: Odp: Nowe pomysły bezczelnych oszustów
    Od: "Ewa" <m...@g...pl>

    Jak na rozmowie kwalifikacyjnej u działacza gospodarczego powiedziałam, że
    mamusia pracuje w urzędzie skarbowym, to też się więcej nie odezwał :-))))
    O czym to świadczy? Ludzie, nie przyznawajcie się do własnych rodziców jak
    chcecie mieć pracę!
    Zosia

  • 4. Data: 2003-11-16 14:23:38
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Ewa" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    :-))))
    > O czym to świadczy? Ludzie, nie przyznawajcie się do własnych

    A co, chciałabyś pracować u takiego gościa? Bo ja nie.

    A tak BTW - przypuszczam, że odezwał się nie z powodu Twojej Mamy, ale
    po prostu dlatego, że zdecydował się zatrudnić inną osobą.

    --
    mangha
    Can the darkness be as empty as it seems

  • 5. Data: 2003-11-16 17:53:06
    Od: "Ewa" <m...@g...pl>

    > A co, chciałabyś pracować u takiego gościa? Bo ja nie.

    Hmmmmm....Chyba nie rozumiem. Działacz gospodarczy = przedsiębiorca, a
    gdzieś pracować trzeba.

    > A tak BTW - przypuszczam, że odezwał się nie z powodu Twojej Mamy, ale
    > po prostu dlatego, że zdecydował się zatrudnić inną osobą.

    Bardzo prawdopodobne, ale ludzie boją się urzędu skarbowego jak ognia, więc
    to też jest dobry powód.

    Zofia

  • 6. Data: 2003-11-17 07:54:04
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    zarobione pieniadze. Ci
    > idioci co rzeczywiście dadza sie namówić na kupowanie kart to i tak by je pewnie

    Święta racja. A ile np. pożytku z takiej kradzieży radia z samochodu -
    po pierwsze ktoś na tym radiu słucha lepszej muzyki, więc wspiera
    kulturę. Warsztat ma szybę albo zamek do wstawienia, więc robota jest,
    Ubezpieczenie też coś pewnie wypłaci, więc strata niewielka.
    No i radio nowe kupić trzeba, więc sie popyt kreuje.
    Same plusy.

    Pzdr: Catbert