PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe filmiki znalazłem prace na... › Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    From: marcela <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    Date: Sat, 15 Mar 2008 04:53:52 -0700 (PDT)

    On 15 Mar, 12:26, Immona <c...@n...gmailu> wrote:
    > Jakub Wartak wrote:
    >
    >  > Any User wrote:
    >  >
    >  >> Owszem, nie uczestniczą one w żaden w sposób w wykonywaniu Twojej
    >  >> konkretnej pracy, ale zauważ, że robią bardzo dużo w zakresie samego
    >  >> pośrednictwa. A to kosztuje.
    >  >
    >  >
    >  >
    >  > Na przykład ?
    >  >
    >
    > Zalezy od konkretnej umowy, ale w przypadku, gdy pracownik jest
> [...]

    Zawsze mnie dziwi, że są firmy godzące się na pośrednictwo różnych
    "tworów" Dla mnie to jest nielogiczne.Jeżeli korporacja potrzebuje
    dobrego specjalisty takiego jak np JA, do tego uczciwego,
    przynoszącego bardzo duże zyski to opłacałoby im się dopłacić
    trochę.Dzięki mnie odniosą sukces a mi stosunkowo zapłacą więcej niż
    pośrednikowi.Jakiego pracownika zdobędą korzystając z usług "twora
    pośredniczącego" ? Z pewnością niedouczonego, łapiącego cokolwiek,
    który wycofa się szybko.Rotacja trwa i przebierają w
    nieudacznikach.Widziałam na własne oczy jak proszą ludzi, żeby się
    zgodzili pracować bo korporacja ich rozlicza.
    Ciężko jest o dobrego pracownika, dużo wyjechało.Moi poprzedni
    pracodawcy dzwonią do mnie i proszą o powrót a ja zawsze odpowiadam
    pytaniem : "ile?"