PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe filmiki znalazłem prace na...

  • 1. Data: 2008-03-14 14:07:29
    Temat: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    Od: Jula <j...@g...com>

    Polecam obejrzenie:
    http://www.youtube.com/watch?v=MgWMwiMahMg
    http://www.youtube.com/watch?v=tUbULEQ2Dw4
    http://www.youtube.com/watch?v=ncpXA8cQHM4
    http://www.youtube.com/watch?v=kXk4mx0JjhA
    Kto z nas tego nie zna??
    Polecam znalazłem prace na pippipipi.com.pl ;)

  • 2. Data: 2008-03-14 14:31:45
    Temat: Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 14 Mar, 15:07, Jula <j...@g...com> wrote:
> [...]
    com/watch?v=kXk4mx0JjhA
    > Kto z nas tego nie zna??
    > Polecam znalazłem prace na pippipipi.com.pl ;)

    Śmieszne reklamy ale pracuj pl niema nic ciekawego, same firmy
    pośredniczące, które chcą pobierać część wynagrodzenia miesięcznego od
    pracownika.A ja nie zamierzam się dzielić z darmozjadami.

  • 3. Data: 2008-03-14 15:59:27
    Od: " " <f...@g...pl>

    > pracownika.A ja nie zamierzam si=EA dzieli=E6 z darmozjadami.

    Z nikim się nie dzielisz , to praodawca płaci za wyszukanie potrzebnego
    spcjalisty. A stwki bywają różne.
    Jest to dobra forma poszukiwania jeśli potrafisz coś w danej branży.
    Po jednym spotkaniu taka firma ma już Twój profil i zna Twoje warunki (m.in.:
    płacowe) i kieruje do Ciebie tylko konkretne oferty.

  • 4. Data: 2008-03-14 21:08:02
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 14 Mar, 16:59, " " <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Po jednym spotkaniu taka firma ma już Twój profil i zna Twoje warunki (m.in.:
    > płacowe) i kieruje do Ciebie tylko konkretne oferty.

    Nie rozumiesz mnie.Byłam i rozmawiałam.Przykładowo firma "X"
    pośrednicząca zatrudnia mnie na umowę a pracuję dla firmy "Y".Firma
    "Y" płaci firmie "X" co miesiąc a firma "X" wypłaca mi na konto po
    uprzednim pobraniu swojego procentu.Nie wiesz o tym i dla nich to
    dobrze, oni bazują na niewiedzy ludzi.Obecnie zatrudnia mnie na umowę
    dobra korporacja i bynajmniej nie zanalazłam tej pracy na pracuj pl.

  • 5. Data: 2008-03-15 08:57:03
    Od: " " <f...@g...pl>

    > Nie rozumiesz mnie.By=B3am i rozmawia=B3am.Przyk=B3adowo firma "X"

    Rozumiem , lecz mylisz agencje pracy z pośrednictwem pracy .

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-03-15 10:15:49
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 15 Mar, 09:57, " " <f...@g...pl> wrote:

    > Rozumiem , lecz mylisz agencje pracy z pośrednictwem pracy .
    >
    > pozdrawiam
    >
    > --

    Nie rozumiez - agencje pośrednictwa pracy ogłaszają się w pracuj pl i
    stanowią ok 80% ofert.
    Czyli nie bezpośrednio firma tylko pośrednik np ranstad, kóry żyje z
    tego że pobiera od każdego zatrudnionego procent wynagrodzenia.Na moją
    pocztę przychodzą oferty z pracuj pl tylko od takich a ja chcę być
    pracownikiem firmy bez udziału pasożytów.
    Niczego nie mylę tylko mam bogate doświadczenie w rozmowach z takimi
    "nierobami"

  • 7. Data: 2008-03-15 10:43:32
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > pracownikiem firmy bez udziału pasożytów.
    > Niczego nie mylę tylko mam bogate doświadczenie w rozmowach z takimi

    Ale dlaczego nazywasz te firmy nierobami, albo pasożytami?

    Owszem, nie uczestniczą one w żaden w sposób w wykonywaniu Twojej
    konkretnej pracy, ale zauważ, że robią bardzo dużo w zakresie samego
    pośrednictwa. A to kosztuje.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2008-03-15 10:48:22
    Od: Jakub Wartak <j...@p...com.pl>

    Any User wrote:

    > Owszem, nie uczestniczą one w żaden w sposób w wykonywaniu Twojej
    > konkretnej pracy, ale zauważ, że robią bardzo dużo w zakresie samego
    > pośrednictwa. A to kosztuje.

    Na przykład ?

    --
    Jakub Wartak
    http://vnull.pcnet.com.pl

  • 9. Data: 2008-03-15 11:00:08
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 15 Mar, 11:43, Any User <u...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Owszem, nie uczestniczą one w żaden w sposób w wykonywaniu Twojej
    > konkretnej pracy, ale zauważ, że robią bardzo dużo w zakresie samego

    Chciałabym, żeby ofertę przedstawiła firma - dana korporacja załóżmy
    reklamowa a zamiast tego ogłasza się ranstad, że zatrudni projektanta
    I BIORĄ MI CO MIESIĄC Z WYPŁATY 700 ZŁ.A ja mam pensję pomniejszoną
    ponieważ mam umowę z ranstadem a nie korporacją.I TO JEST PASOŻYT.
    Co kosztuje ?

  • 10. Data: 2008-03-15 11:02:43
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > I BIORĄ MI CO MIESIĄC Z WYPŁATY 700 ZŁ.A ja mam pensję pomniejszoną
    > ponieważ mam umowę z ranstadem a nie korporacją.I TO JEST PASOŻYT.

    Ten "pasożyt" Ci nic nie przedstawia. Przedstawić Ci cokolwiek mogą jego
    pracownicy. A choćby ich zatrudnienie kosztuje. Biuro kosztuje. Prąd
    kosztuje. Itd.

    Czy naprawdę nie zauważasz, że pracownicy pośrednika wykonują masę pracy?