PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe filmiki znalazłem prace na... › Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
  • Data: 2008-03-15 12:16:05
    Temat: Re: Nowe filmiki znalazłem prace na...
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest wolny rynek , więc nie ma problemu.(dwie sotrony godzą się na warunki,
    lub nie ma dwóch stron)
    Jesteś specjalistą w danej branży to znaczy ,że znasz branżę - więc
    bezpośrednio zgłoś się do potęcialnych pracodawców.

    Za co biorą kase ?
    - pewnie za ryzyko zatrudniania takich osób jak Ty - niestabilnych zawodowo
    - za wyszukiwanie zleceniodawców - nie chodzisz od drzwi do drzwi
    - za nadzór i zarządzanie personelem , dla zleceniodwacy dziś jesteś a jutro
    Ciebie nie ma ,a agencja w kórtkim czasie trzeba podmienić na nową osobą o
    podobnych umiejętnosciach

    pozdrawiam