PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowa praca-co sadziecie(dlugie)???

  • 1. Data: 2002-03-20 13:03:21
    Temat: Nowa praca-co sadziecie(dlugie)???
    Od: "MAREK S." <d...@w...pl>

    Witam serdecznie grupowiczow i prosze o rade.
    Pracuje jako Ph w branzy FMCG.Zarabiam okolo 1500PLN. Mam do dyspozycji
    samochod.To po krotce.
    Pare dni temu otrzymalem propozycje nowej pracy.
    Firma z innego miasta wchodzi do Wawy z uslugami typu obsluga prawna obrotu
    wierzytelnosciami.Zaznaczam od razu ze nie chodzi o wysylanie do klientow
    osilkow,tylko negocjacje z dluznikiem, ewentualne skierowanie sprawy do sadu
    etc.Firma zatrudnia prawnikow i windykatorow.
    Mnie proponuja stanowisko pelnomocnika-chodzi o przedstawianie oferty firmy
    , zawieranie umow, monitorowanie postepu toczacych sie negocjacji.
    To rowniez po krotce. Niestety nie mam do dyspozycji samochodu, nie mam
    stalej pensji , tylko % od zawieranych umow o wspolprace oraz odzyskanych
    pieniedzy.
    Oczywiscie w perspektywie pieniadze sa duzo wieksze.
    I tutaj kilka pytan:
    Czy rezygnowac z w miare stalej,cieplej posady z samochodem na rzecz
    nowszego zajecia , ktore nie wiadomo jak sie rozwinie i bez samochodu, ale z
    mozliwoscia w perspektywie o wiele wiekszych pieniedzy i mozliwosci
    awansu???
    Jak wyglada rynek powierzania zajmowania sie wierzytelnosciami innym firmom?
    Z tego co nowi pracodawcy mowia, rynek jest ogromny i bardzo
    perspektywiczny, szczegolnie teraz w dobie recesji. Gdy nie sztuka cos
    sprzedac,ale odzyskac za to pieniadze?
    Jak sadzicie, bo ja jestem w kropce.
    Dla przyblizenia tematu powiem,ze jedna z bardziej znanych firm tego typu
    jest Kaczmarski Inkasso.My mamy byc bardziej konkurencyjni od nich.
    Jesli mozecie, to czekam na podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-03-20 13:55:10
    Temat: Re: Nowa praca-co sadziecie(dlugie)???
    Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MAREK S." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To rowniez po krotce. Niestety nie mam do dyspozycji samochodu, nie mam
    > stalej pensji , tylko % od zawieranych umow o wspolprace oraz odzyskanych

    Tzn na umowe o dzielo, zlecenie czy jak? A poza tym nie wiesz ile zarobisz,
    nie masz ubezpieczenia golnie do bani.

    IMHO nie warto.

    jabolo

  • 3. Data: 2002-03-20 14:02:02
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Wojtek "jabolo" Jablonski napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >firmy
    >
    >Tzn na umowe o dzielo, zlecenie czy jak? A poza tym nie wiesz ile zarobisz,

    No ja tez bym sie mocno zastanawial. Mysle, ze na pierwszy rzut oka
    te dane nie przemawiaja za ewentualna zmiana pracy.

  • 4. Data: 2002-03-20 15:47:14
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Widzę ,że chcesz przejechać się dupą po brzytwie.Twoja wola.
    Jest recesja,masz stabilną pracę a chcesz ją zamienić na wielką
    niewiadomą!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2002-03-20 16:32:07
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Jacek Kr napisał(a) w wiadomości: ...
    >Widzę ,że chcesz przejechać się dupą po brzytwie.Twoja wola.
    >Jest recesja,masz stabilną pracę a chcesz ją zamienić na wielką
    >niewiadomą!!!!!!!!!!

    Owinalem w bawelne, ale chcialem napisac wlasnie to samo.

  • 6. Data: 2002-03-20 16:44:07
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "MAREK S." napisal:

> [...]
    > samochodem na rzecz nowszego zajecia , ktore nie
    > wiadomo jak sie rozwinie i bez samochodu, ale z
    > mozliwoscia w perspektywie o wiele wiekszych

    Lepszy wrobel w garsci niz skowronek na dachu - znasz to powiedzenie? Ja
    bym stalej i pewnej pracy nawet za stale 500 zloty nie zamienil na
    niepewna i prowizyjna chocbym mogl nawet wydolic tych 5 000. To jak z
    hazardem. Mozna miec szczescie raz, dwa, nawet piec razy. Ale czy stale
    bedzie szlo dobrze? No chyba, ze masz w sobie zylke hazardzisty...

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 7. Data: 2002-03-21 09:54:44
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Czy rezygnowac z w miare stalej,cieplej posady z samochodem na rzecz
    > nowszego zajecia

    Nie, szukac w lepszej FMCG - jesli masz w miare glowe gdzie trzeba, mozesz
    znalezc za duzo wiecej w takich samych warunkach.

    Wojtek