PracaGrupypl.praca.dyskusje › stały zysk

  • 1. Data: 2002-03-20 11:22:21
    Temat: stały zysk
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Mam system dajacy średnio 400 punktów w ciągu miesiąca na kontraktach
    terminowych na WIG20. Podejmę pracę lub inne propozycje.

    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-03-20 12:39:51
    Temat: Re: stały zysk
    Od: "MuK" <k...@p...onet.pl>

    > Mam system dajacy średnio 400 punktów w ciągu miesiąca na kontraktach
    > terminowych na WIG20. Podejmę pracę lub inne propozycje.
    >
    > a...@p...onet.pl
    >

    > --

    Gratulacje, z takim systemem to nie ma sensu podejmować pracy.
    Przecież możesz spokojnie zająć się wydawaniem tej fortuny. :)

    Pozdrawiam MuK

  • 3. Data: 2002-03-20 13:57:00
    Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl>

    > Mam system dajacy średnio 400 punktów w ciągu miesiąca na kontraktach
    > terminowych na WIG20. Podejmę pracę lub inne propozycje.
    >
    > a...@p...onet.pl

    A ja mam system na 6 w DL, sprzedam ci z 20% rabatem czyli za marne 500 000
    PLN :))

    jabolo

  • 4. Data: 2002-03-20 20:21:57
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 20 Mar 2002 14:57:00 +0100, "Wojtek \"jabolo\" Jablonski"
    <j...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >A ja mam system na 6 w DL, sprzedam ci z 20% rabatem czyli za marne 500 000
    >PLN :))

    Nie nap... sie facet jest akwizytorem mafii pruszkowskiej - przy takim
    przedsiebiorstwie to calkiem mozliwe.

    ;P

    Pzdr
    Limfo