PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwiwalent za urlop.

  • 1. Data: 2002-03-20 09:34:59
    Temat: Ekwiwalent za urlop.
    Od: "wojak" <z...@p...onet.pl>

    Witam.

    Pytanie stare jak swiat no i padlo na mnie.

    Jakie sa zasady rozlicznia ekwiwalentu za urlop? Z tego co wiem zarobki z
    ostatnich 3 mieisicy podzielone przez ilosc dni roboczych razy zalegly
    urlop. Czy to takie proste?

    Prosze o pilna odpowiedz to moze jeszcze cos wywalcze.

    Shumo

  • 2. Data: 2002-03-20 09:36:07
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop.
    Od: "wojak" <z...@p...onet.pl>

    Zostalo mi 17 dni urlopu i za tyle mam dostac ekwiwalent.

  • 3. Data: 2002-03-20 10:19:31
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > urlop. Czy to takie proste?
    > Prosze o pilna odpowiedz to moze jeszcze cos wywalcze.
    ===============================
    Witam
    Odpowiedz znajdziesz w art.171 k.p. oraz w rozporzadzeniu MPiPS
    z dnia 8 stycznia 1997 r. w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu
    wypoczynkowego, ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz
    ekwiwalentu pieniężnego za urlop (Dz.U. nr 2, poz.14).
    Pozdrawiam,
    Mariusz
    http://www.prawo.pracy.prv.pl

  • 4. Data: 2002-03-20 14:48:22
    Temat: Odp: Ekwiwalent za urlop.
    Od: "Final S.A." <m...@f...com>

    Użytkownik wojak <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:17C46C9B097B384D8D7DE7B74D27F51679DD91@jplwa
    nt003.jasien.net...
> [...]
    > urlop. Czy to takie proste?
    >
    > Prosze o pilna odpowiedz to moze jeszcze cos wywalcze.

    WZÓR NA OBLICZANIE EKWIWALENTU PIENIĘŻNEGO ZA NIEWYKORZYSTANY URLOP
    WYPOCZYNKOWY:

    {[a+b/3+c/12] / [265-x/12]} * y = e

    a - kwota wynagrodzenia określonego w stałej miesięcznej wysokości należnej
    w miesiącu nabycia prawa do ekwiwalentu (np. wyn. zasadnicze, dodatki w
    stałej wysokości - służbowe, funkcyjne, itp.)
    b - suma składników wyn. przysługujących prac. za okresy dłuższe niż 1 m-c,
    które nie są określone w stawce m-cznej, wypłacony w okresie 3 m-cy
    poprzedzających m-c nabycia prawa do ekwiwalentu (np. wyn. za godz.
    nadliczbowe, premia miesięczna)
    c - suma skł. wyn. przysługujących za okresy dłuższe niż 1 m-c wypłaconych w
    okresie 12 m-cy bezpośrednio poprzedzających m-c nabycia prawa do
    ekwiwalentu (np. premia kwartalna, półroczna, tzw. trzynastka)
    x - łączna liczba przypadających w danym roku niedziel i świąt oraz dni
    dodatkowo wolnych, o których mowa w art. 129 1 par. 1 i 129 2 KP
    y - liczba dni niewykorzystanego urlopu
    e - kwota należnego ekwiwalentu

    Współczynnik do ekwiwalentu za 2002 r. wynosi - 20,92

  • 5. Data: 2002-03-25 20:21:08
    Od: "bz1" <b...@o...pl>

    "wojak" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    03.jasien.net...
> [...]
    >
    > Shumo
    >
    > czy ekwiwalent za urlop jest ozusowiony? jesli nie - podstawa prawna
    bz