PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma Ad Point

  • 1. Data: 2002-03-20 08:50:45
    Temat: firma Ad Point
    Od: "Baniak" <B...@w...pl>

    Witam wszystkich,

    Chcialbym dowiedziec sie czy ktos z sznownych grupowiczow zna firme 'Ad
    Point'. Chodzi mi o to jakim jest pracodawca, i czego oczekuja od
    pracownika?

    Dzieki z gory za podpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-20 14:42:45
    Temat: Re: firma Ad Point
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baniak" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich,
    >
    > Chcialbym dowiedziec sie czy ktos z sznownych grupowiczow zna firme 'Ad
    > Point'. Chodzi mi o to jakim jest pracodawca, i czego oczekuja od
    > pracownika?

    Zależy o jakie stanowisko chodzi. Generalnie to firma założina przez Cr
    Media , zajmuje się przejmowaniem (kupno, wymiana udziałów) lokalnych
    rozgłośni radiowych tworząc sieć.

  • 3. Data: 2002-03-20 14:47:47
    Od: "Baniak" <B...@w...pl>

    Raczej mi chodziło o warunki pracy. I to nie tylko w sensie formalnym
    (chociaż także) ale także w sensie atmosfery pracy, motywacji, wzajemnych
    stosunków itd?

    Pozdro

    Tomek

  • 4. Data: 2002-03-20 17:07:49
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    > Raczej mi chodziło o warunki pracy. I to nie tylko w sensie formalnym
    > (chociaż także) ale także w sensie atmosfery pracy, motywacji, wzajemnych
    > stosunków itd?

    omijac z daleka !

    Rafal

  • 5. Data: 2002-03-20 17:47:56
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Baniak" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > omijac z daleka !
    >
    > Rafal

    wiesz coś więcej? napisz sam jestem ciekaw jak tam jest?
    firma jest dosyć tajemnicza, przynajmniej jeżeli chodzi o publikacje prasowe
    itp.
    jeśli masz jakieś ciekawostki to daj znać na grupe lub na priva
    pozdrowienia

  • 6. Data: 2002-03-21 12:12:45
    Od: "Baniak" <B...@w...pl>

    Czemu, jeśli masz więcej informacji to daj mi na priva b...@w...pl

  • 7. Data: 2002-03-23 10:53:42
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    Wiesz co kolego, zachowujesz się jak dzieciak. Skoro coś wiesz to powiedz, a
    jak nie możesz powiedzieć to daj znaź, że nie możesz z jakiegoś powodu.
    Teraz to ja nie wiem czy ty sobie jaja robiłeś i zażartowałeś pisząc "omijać
    z daleka!", jeżeli tak to niezły z ciebie pajac.
    corolian

  • 8. Data: 2002-03-23 15:06:44
    Od: cola <k...@a...com.pl>

    On Wed, 20 Mar 2002 18:07:49 +0100, "Rafal" <r...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "Baniak" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    >omijac z daleka !

    Tak sie sklada, ze w firmie cr-media brat moj zajmuje teraz stanowisko
    dyrektora IT, a kilka lat wczesniej byl zwyklym adminem. Znam kilka
    osob z tej firmy i bylem tam kilkakrotnie, wg mnie jest ok.
    Co sie tyczy motywacji i pracy, to zeby w tych czasach miec wzrost
    gosp. na poziomie takim jak cr-media - to trzeba troche trzymac
    kontrole na wszystkim.
    Generalnie jest bardzi dobrze ( ale tez zalezy na jakim stanowisku )
    :)

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 9. Data: 2002-03-24 13:27:26
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    drawiamUżytkownik "corolian" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "omijać
    > z daleka!", jeżeli tak to niezły z ciebie pajac.

    Drogi kolego , nie naleze do osob ktore po 2 dniach pobytu w Big Brotherze
    spia na oczach milionow osob.
    Jesli jestes zainteresowany SZCZEGOLAMI to nie uwazam iz grupa dyskusyjna
    jest najlepszym miejscem do obrzucania kogos (w tym wypadku jakiejs firmy)
    blotem. Mimo tego iz moj stosunek do dyskutowanej firmy jest mocno negatywny
    nie zmierzam Ci tutaj odpowiedac na Twoje docinki.
    Skoro nazwales mnie pajacem to baw sie dalej w blogim stanie
    samozadowolenie. Szkoda tylko iz nie jestes na tyle inteligenty by wyslac
    konkretne zapytanie do mnie prywatnie. Wiele osob mi takowe zadalo i dostalo
    wyczerpujaca odpowiedz.