PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowa praca-co sadziecie(dlugie)??? › Nowa praca-co sadziecie(dlugie)???
    From: "MAREK S." <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nowa praca-co sadziecie(dlugie)???
    Date: Wed, 20 Mar 2002 14:03:21 +0100

    Witam serdecznie grupowiczow i prosze o rade.
    Pracuje jako Ph w branzy FMCG.Zarabiam okolo 1500PLN. Mam do dyspozycji
    samochod.To po krotce.
    Pare dni temu otrzymalem propozycje nowej pracy.
    Firma z innego miasta wchodzi do Wawy z uslugami typu obsluga prawna obrotu
    wierzytelnosciami.Zaznaczam od razu ze nie chodzi o wysylanie do klientow
    osilkow,tylko negocjacje z dluznikiem, ewentualne skierowanie sprawy do sadu
    etc.Firma zatrudnia prawnikow i windykatorow.
    Mnie proponuja stanowisko pelnomocnika-chodzi o przedstawianie oferty firmy
    , zawieranie umow, monitorowanie postepu toczacych sie negocjacji.
    To rowniez po krotce. Niestety nie mam do dyspozycji samochodu, nie mam
    stalej pensji , tylko % od zawieranych umow o wspolprace oraz odzyskanych
    pieniedzy.
    Oczywiscie w perspektywie pieniadze sa duzo wieksze.
    I tutaj kilka pytan:
    Czy rezygnowac z w miare stalej,cieplej posady z samochodem na rzecz
    nowszego zajecia , ktore nie wiadomo jak sie rozwinie i bez samochodu, ale z
    mozliwoscia w perspektywie o wiele wiekszych pieniedzy i mozliwosci
    awansu???
    Jak wyglada rynek powierzania zajmowania sie wierzytelnosciami innym firmom?
    Z tego co nowi pracodawcy mowia, rynek jest ogromny i bardzo
    perspektywiczny, szczegolnie teraz w dobie recesji. Gdy nie sztuka cos
    sprzedac,ale odzyskac za to pieniadze?
    Jak sadzicie, bo ja jestem w kropce.
    Dla przyblizenia tematu powiem,ze jedna z bardziej znanych firm tego typu
    jest Kaczmarski Inkasso.My mamy byc bardziej konkurencyjni od nich.
    Jesli mozecie, to czekam na podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Marek