PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks - jakies opinie? › Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
  • Data: 2008-01-08 08:49:11
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT poinformowany pisze:
    > Nie mogę napisać ot tak ile tam się zarabia, to jest objęte chyba
    > tajemnicą a ja nie będę się przyczyniał do jej łamania.

    ...jeśli tam nie pracujesz, to nie jesteś związany. A jeśli pracujesz,
    to pokaż mi przepis, który zabrania udzielania informacji o rzędzie
    wielkości zarobków?

    > się zarabia w polskich oddziałach naprawdę konkretnych firm i na ich
    > tle w NSN-ie zarabia się dużo. Oczywiście jeśli się jest DOBRYM
    > (milcząco zrobiłem takie założenie).

    Pracowałem w Siemensie. Daruj sobie bajki o tym, jak niesamowicie
    DOBRYM trzeba być, żeby tam pracować. Co do zarobków, czyżby w NSN
    przestały obowiązywać kategorie zaszeregowania i wynikające z nich
    widełki płacowe?

    (Ogólnie, to strasznie kręcisz, panie 'poinformowany', a i
    pretensjonalny pseudonim nie pomaga Ci na wiarygodność.)

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Create the impression that you have already reached your level of
    incompetence.