PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks - jakies opinie? › Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
  • Data: 2008-01-08 16:49:13
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    Od: "yig" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:flvlnd$9id$1@inews.gazeta.pl...

    > A może masz informacje gdzie i ile zarabia programista systemów
    > wbudowanych/czasu rzeczywistego? Chodzi mi konkretnie o rząd wynagrodzenia
    > i miejsca w których tacy ludzie pracują.

    No wiec z tego co wiem to z ofertami dla embedded jest:
    1) Wspomniana Nokia Siemens Networks - wielu ludzi stamtad ucieklo
    mieli raczej estyme firmy stawiajacej na studentow, fixerow bugow
    jakie seryjnie wypluwali z siebie developerzy niemieccy
    2) Diehl - wielka niewiadoma wysylaja od czasu do czasu oferty na
    8- i 16- bitowce ale bardzo niewiele sie idzie dowiedziec na ich temat,
    praktycznie nie znalazlem sladu info od software developerow.
    Na moje pytania na ich temat na przestrzeni 2 lat mam tylko jedna
    odpowiedz
    raczej nie napawajaca optymizmem http://www.eoe.pl/node/441
    3) Silicon and Software Systems (S3)
    http://www.eoe.pl/node/228
    4) TietoEnator - przejete Benq, hmm estyma nie za dobra wielu
    spadochroniarzy
    do niedawna przyznawali ze niewiele sie tam dzialo i panowala nuda.
    Mozliwe ze juz wszystko ruszylo, ale skadinad wiem ze jak to jeszcze
    nalezalo
    do siemensa a potem beńka to bylo zle (straszny burdel - zwlaszcza w
    kodzie).
    Mialem cynk od jakiegos absolwenta o wysokosci zarobkow nie byly
    porywajace.
    5) ADB & Osmosys - ale tu nie wiem czy we Wrocku maja tez lowlevelovy
    Wiecej wiem na temat katowickiej filii tam pracowal kumpel i sobie
    chwalil
    przelotnie poznani ludzie z Wrocka rowniez sobie raczej chwalili sobie.
    6) OTP - rozne opisy, ponoc tez stawiaja na studenta ;-)

    Niom no i dwaj najsilniejsi gracze to prawdopodobnie ADB + Osmosys, S3.

    Zarobki o ktorych slyszalem/czytalem we Wrocku to:
    ok.6-8 dla 3-4 lat doswiadczenia, i powyzej dla starszych ;-)
    oczywiscie silnie zalezy od negocjacji i od umiejetnosci,
    no ale to juz oczywista oczywistosc.

    Pzdr,
    yig

    PS. Wszystkie informacje maja charakter plotek miedzy-developerskich i sa
    moja prywatna opinia wyrobiona na podstawie tychze.
    Prawdziwosci zadnych nie gwarantuje, niektore moga byc krzywdzace
    i niesprawiedliwe ale ... takie sa Panowie pracodawcy opinie o Was i Waszych
    firmach.

    PPS Troszke szersze info www.eoe.pl