PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nokia Siemens Networks - jakies opinie?

  • 1. Data: 2007-12-16 12:28:04
    Temat: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,

    Czy ktoś z grupowiczów mógłby podzielić się jakimiś opiniami na temat
    pracy w Nokia Siemens Networks we Wrocławiu?

    Z góry dziękuję.

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2007-12-16 16:46:53
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    Od: t...@o...pl

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów mógłby podzielić się jakimiś opiniami na temat
    > pracy w Nokia Siemens Networks we Wrocławiu?
    >
    > Z góry dziękuję.

    Naprawdę mogę polecić. Jak jesteś zatrudniony jako pracownik etatowy to masz
    pensję + roczną premię + socjal (prywatne leczenie) + dofinansowanie wakacji +
    dofinansowanie obiadów (do 60%).

    Atmosfera pracy super - ludzie fajni. Miejsce jest naprawdę niezłe.

    Jak najbardziej polecam

  • 3. Data: 2007-12-17 12:17:45
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    On 16 Dec 2007 17:46:53 +0100
    t...@o...pl wrote:

> [...]
    > dofinansowanie obiadów (do 60%).
    >
    > Atmosfera pracy super - ludzie fajni. Miejsce jest naprawdę niezłe.

    A jak z awansami? Czy pracownicy maja szanse na awans, czy sciaga sie kogos z
    zewnatrz?

    pozdrawiam

    --
    TM

  • 4. Data: 2007-12-17 12:59:02
    Od: t...@o...pl

    > A jak z awansami? Czy pracownicy maja szanse na awans, czy sciaga sie kogos z
    zewnatrz?

    Zazwyczaj przy awansach wybiera się ludzi z wewnątrz Firmy. Ścieżka kariery jest
    jasno wytyczona, omawiana raz do roku na spotkaniach - jak ktoś jest dobry to
    awansuje na kierownika, jak ktoś nie "błyszczy" w jednym dziale - zawsze może
    zmienić dział na inny ("awans poziomy")

  • 5. Data: 2007-12-29 07:38:34
    Od: i...@g...com

    On 16 Gru, 13:28, z/svc <z/svc@> wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów mógłby podzielić się jakimiś opiniami na temat
    > pracy w Nokia Siemens Networks we Wrocławiu?

    Nokia Siemens Networks to w wiekszosci stary Siemens, zobacz na <a
    href="http://eoe.pl/node/22">http://eoe.pl/node/22</
    a>

    Pozdrawiam,
    Ania

  • 6. Data: 2008-01-03 17:23:47
    Od: "poinformowany" <l...@g...pl>

    - Bardzo ciekawa praca
    - Duże, poważne projekty związane z telefonią komórkową (co konkretnie to
    zależy w jakim dziale)
    - Młody zespół - bardzo fajni ludzie
    - Dobra atmosfera pracy
    - Dobra kasa (jest naprawdę konkurencyjnie w porównaniu do innych
    zagranicznych firm tu w Polsce)
    - Premia roczna 10-15%
    - Prywatna opieka medyczna
    - Dofinansowanie do obiadów (obiad w firmie jesz za 5zł 2-daniowy)
    - Dofinansowanie do wakacji
    - Jakieś firmowe kredyty czy dofinansowania do kredytów
    - Lekcje języków gratis
    - Dofinansowanie do sportu - 60%
    - Biura klasy A, stanowiska pracy pełen wypas

    Firma powstała z połączenia działów komunikacyjnych Nokii i Siemensa. Pracuje
    w niej na całym świecie 60.000 ludzi. Istnieje bodajże od kwietnia 2006 (dużo
    pracowników przeszło tam z Siemensa). Jest bodajże światowym wiceliderem w tym
    co robi. Należy znać angielski w stopniu zaawansowanym, gdyż używa się go na
    co dzień. Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest po angielsku.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2008-01-04 08:06:22
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > - Dobra kasa (jest naprawdę konkurencyjnie w porównaniu do innych
    > zagranicznych firm tu w Polsce)

    Hmm, niom do niedawna to raczej nie byla prawda, masa ludzi uciekla
    od Was do np. S3. Co oznacza "konkurencyjnie" - Ile zarobi
    3.1415*drzwi developer z 3.5 letnim stazem w embedded RTOS-ach?

    Pzdr,
    yig

  • 8. Data: 2008-01-05 09:51:21
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    []
    >Ile zarobi
    > 3.1415*drzwi developer z 3.5 letnim stazem w embedded RTOS-ach?

    [moze byc 5 letni staz albo 2 letni, whatever, ale skonkretyzowane
    "konkurencyjne" wynagrodzenie w formie np widelek]

    To jak Panie "poinformowany" cos Pan wie czy nie i tylko sie Pan zgrywasz
    tymi, delkatnie ujmujac, malo waznymi szczegolikami, ktore wygladaja jak
    masa fajnych ficzerow w przecietnym proposalu? Jak juz sie zabierasz Pan do
    reklamy to prosze byc konsekwentnym....

    Przypomne jedynie ze kazda niemal firma, nawet "Programex z o.o. z Koziej
    Wolki" informuje o:

    1) "konkurencyjnym" wynagrodzeniu
    2) ciekawej pracy
    3) zaje..fajnym pakiecie socjalnym
    4) o tym ze jest Łorld_Liding_Kompany
    5) mlodym zespole (tak jakby w tej branzy mozna bylo uzbierac gdzies w
    Polsce 600 osobowa kadre ludzi po 50-tce)
    6) dobrej atmosferze pracy

    yig

  • 9. Data: 2008-01-05 16:00:08
    Od: b...@g...com

    a czy ktoś potrafi powiedzieć na jaki zarobek można liczyć na dzień
    dobry jako programista C++ ?

  • 10. Data: 2008-01-05 22:42:34
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT yig pisze:

    > Hmm, niom do niedawna to raczej nie byla prawda, masa ludzi uciekla
    > od Was do np. S3. Co oznacza "konkurencyjnie" - Ile zarobi
    > 3.1415*drzwi developer z 3.5 letnim stazem w embedded RTOS-ach?

    Z tego co pamiętam, to w Siemensie bywało różnie, a z tego co
    słyszałem, to i w NSN mocno zależy. Poguglaj za blogiem 'plantacja' :->

    Jubal

    PS. Z doświadczeniem w embedded RTOS-ach to spokojnie możesz szukać
    pracy za granicą ;->

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Hofstadter's Law:
    It always takes longer than you expect, even when you take
    Hofstadter's Law into account.