PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks - jakies opinie? › Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
  • Data: 2008-01-05 22:42:34
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT yig pisze:

    > Hmm, niom do niedawna to raczej nie byla prawda, masa ludzi uciekla
    > od Was do np. S3. Co oznacza "konkurencyjnie" - Ile zarobi
    > 3.1415*drzwi developer z 3.5 letnim stazem w embedded RTOS-ach?

    Z tego co pamiętam, to w Siemensie bywało różnie, a z tego co
    słyszałem, to i w NSN mocno zależy. Poguglaj za blogiem 'plantacja' :->

    Jubal

    PS. Z doświadczeniem w embedded RTOS-ach to spokojnie możesz szukać
    pracy za granicą ;->

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Hofstadter's Law:
    It always takes longer than you expect, even when you take
    Hofstadter's Law into account.