PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nigeryjka skazana na smierc przez ukamieniowanie - pomozmy jej

  • 1. Data: 2002-03-05 17:47:53
    Temat: Nigeryjka skazana na smierc przez ukamieniowanie - pomozmy jej
    Od: "<>__D Z I K I__<>" <d...@s...com>

    wyslijcie tym zlamanym fjutom blaganie o darowanie jej zycia.
    zostala skazana na smierc za to ze urodzila dziecko.

    adres prezydenta Nigerii: p...@n...org

    adres ambasady Nigerii w Polsce: n...@a...pl

    jak ktos jeszcze nie wie o co chodzi to odsylam
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=724192
    &dzial=010209

  • 2. Data: 2002-03-05 17:56:44
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Przecież to ladacznica, która oddała się. A że za darmo, to mnie nic nie
    obczodzi.
    Kara musi być !!!!

  • 3. Data: 2002-03-05 17:57:57
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Każda chce tego, a później mówią, że ktoś wziął na siłę.
    Przewrotność kobiety !!!!

  • 4. Data: 2002-03-05 18:26:05
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    > Przecież to ladacznica, która oddała się. A że za darmo, to mnie nic nie
    > obczodzi.
    > Kara musi być !!!!

    nie znasz sprawy jak widze, a sie wypowiadasz (z tresci tej wypowiedzi
    wnosze zreszta ze jestes idiota - bez urazy).
    seb

  • 5. Data: 2002-03-05 20:53:11
    Temat: Mocno NTG
    Od: Freeman <c...@e...pl>

    TRANSMISZYN START
    Juzer: <y...@p...onet.pl> [y...@p...onet.pl]
    Mesydż AjDi: <7...@n...onet.pl>
    Mezydżys body kłuełtejszyns:

    >Każda chce tego, a później mówią, że ktoś wziął na siłę.
    >Przewrotność kobiety !!!!

    Każda? Hmmm... napisz to na p.s.s.

    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.8 / NNR 2.5 PL

  • 6. Data: 2002-03-06 09:06:07
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Każda chce tego, a później mówią, że ktoś wziął na siłę.
    > Przewrotność kobiety !!!!

    Powiedzmy, ze mi przykro z tego powodu, ze ja ukamienuja, a Twoich pogladow
    nie bede komentowal, ale co to ma do jasnej wspolnego z tematem grupy???
    Moze chcesz znalezc prace przy kamienowaniu kobiet, albo jestes ciekaw ile
    placa???
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 7. Data: 2002-03-06 21:00:40
    Od: "Cotti" <c...@i...pl>

    Kara za co?... Za to, że padła ofiarą gwałtu, a potem stała się ofiarą
    nagłej zmiany przepisów prawa? Zupełnie nie wiesz, na czym polega dramat tej
    kobiety.

  • 8. Data: 2002-03-08 16:04:02
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    > Kara za co?... Za to, że padła ofiarą gwałtu, a potem stała się ofiarą
    > nagłej zmiany przepisów prawa? Zupełnie nie wiesz, na czym polega dramat
    tej
    > kobiety.

    zupelnie nie wiem dlaczego odpowiadasz pod moim postem... :P
    pozdr
    seb

  • 9. Data: 2002-03-10 14:12:00
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2002 21:52:36 +0100, "Wonski"
    <m...@p...com> napisałbył:

    >Ale abstrahujac od mojej sytuacji czy sadzicie ze warto sie w to angazowac
    >???

    Jak jesteś duży byczek po sterydach, to tak... Bo jak nie, to tylko po
    ryju zbierzesz... No chyba, że będziesz po samych superosiedlach
    chodził... Już widzę jak niektóre dzielnice np. cygańskie Cię
    przyjmą...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)