PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...delegacje :o(((

  • 1. Data: 2002-03-05 06:36:10
    Temat: ...delegacje :o(((
    Od: "Tomasz R" <r...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktos moze mi powiedziec, gdzie w sieci znajde dokumenty regulujace
    kwestie wyjazdow sluzbowych... (np wyjazd okolo 18 godzin poza firma, z
    czego 12 godzin to podroz samochodem (firmowym) (w jedna strone prowadze ja
    a w druga kolega) a reszta to praca - jak wyglada tutaj kwestia czasu pracy
    a konkretnie placy za ten czas?) Moze ktos z Grupowiczow ma podobne
    doswiadczenia? Jesli tak, to chetnie wyslucham... (poczytam)
    Milego dzionka i powodzonka
    T.

  • 2. Data: 2002-03-05 11:32:24
    Temat: Re: ...delegacje :o(((
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz R" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a konkretnie placy za ten czas?) Moze ktos z Grupowiczow ma podobne
    > doswiadczenia? Jesli tak, to chetnie wyslucham... (poczytam)

    W takim wypadku wypisujesz te 18 godzin. Czas ktory spedzasz na podrozy,
    poza godzinami pracy, ale sluzbowo, jak najbardziej liczy ci sie do
    nadgodzin.
    pozdr
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 3. Data: 2002-03-05 14:15:23
    Od: "Tomasz R" <r...@p...onet.pl>

    > poza godzinami pracy, ale sluzbowo, jak najbardziej liczy ci sie do
    > nadgodzin.
    > pozdr
    Dzieki za podpowiedz.....
    A jakas podstawa prawna ku temu?
    Szkoda, ze w firmie maja inne zdanie... :o((((

    Pozdrowionka
    T.

  • 4. Data: 2002-03-05 22:57:57
    Od: "_mark_" <p...@X...onet.pl>

    Wlasnie ! Jak to jest to z tymi nadgodzinami. Ja pracuje 7 dni w tygodniu a
    dostalem liste obecnosci za 21 dni w miesiacu. Czy mam to podpisac ? Jak nie
    podpisze to lece z pracy. Jak upomniec sie o swoje kilka groszy ?

    Użytkownik Tomasz R <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3c84d2bb$...@n...vogel.pl...