PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezdolność do pracy

  • 1. Data: 2005-02-25 20:23:37
    Temat: Niezdolność do pracy
    Od: "Łukasz Kiljański" <l...@v...neostrada.pl>

    Witam,

    Słuchajcie moi drodzy. Dzisiaj zaniemogłem do pracy z powodu zatrucia
    pokarmowego i to dosyc poważnego, bo nawet nie mogłem się za bardzo ruszyć z
    domu do jakiegokolwiek lekarza. Czuję się coraz lepiej :). Mój przełożony
    został poinformowany o tym oczywiście na godzinę przed rozpoczęciem pracy.
    Mamy dzisiaj piątek, jutro sobota mam wolne. Moje pytanie brzmi, czy mogę
    sobie pozwolić na jeden dzień niezdolności do pracy, czy muszę mieć
    zwolnienie lekarskie za ten jeden dzień.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-25 21:41:39
    Temat: Re: Niezdolność do pracy
    Od: Mynthon <m...@B...p.lodz.pl>

    Łukasz Kiljański napisał(a):
> [...]
    > sobie pozwolić na jeden dzień niezdolności do pracy, czy muszę mieć
    > zwolnienie lekarskie za ten jeden dzień.

    z tego co pamietam któras nowelizacja z koleji wprowadzała coś takiego
    jak urlop na życzenie (4 dni w roku). O takim urlopie wystarczy
    poinformowac przed rozpoczęciem pracy.

    Mam nadzieje ze jak cos mi sie w głowie pokręciło to ktoś to poprawi :)

    Mateusz

  • 3. Data: 2005-02-25 21:43:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 25 Feb 2005 21:23:37 +0100, "Łukasz Kiljański"
    <l...@v...neostrada.pl> zakodował:

    >pokarmowego i to dosyc poważnego, bo nawet nie mogłem się za bardzo ruszyć z
    >domu do jakiegokolwiek lekarza.

    O czymś takim, jak Pogotowie Ratunkowe słyszałeś?

    >został poinformowany o tym oczywiście na godzinę przed rozpoczęciem pracy.

    Poinformowany o czym? Jeżeli o niezdolności do pracy z tytułu choroby,
    to potrzebujesz zwolnienie lekarskie. Jeżeli o tym, że bierzesz dzień
    urlopu na żądanie (jeżeli masz) to wystarczy takie powiadomienie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-02-26 08:10:41
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Kaizen [Fri, 25 Feb 2005 22:43:16 +0100]:

    > O czymś takim, jak Pogotowie Ratunkowe słyszałeś?

    Nie no, nie przesadzajmy moze? Pogotowie zasadniczo ma za
    zadanie ratowanie ludzi. Zatrucie po ktorym czlowiek jednak
    funkcjonuje i pisze na newsy to jak podejrzewam glownie
    wymioty i, pardon, sraczka. Sadze ze kilku innym osobom ta
    karetka moze byc znacznie bardziej potrzebna i wzywanie jej
    do czegos co starczy przeglodzic i zapic mieta to przesada.

    Kira

  • 5. Data: 2005-02-26 08:41:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 26 Feb 2005 09:10:41 +0100, Kira
    <c...@e...pl> zakodował:

    >Zatrucie po ktorym czlowiek jednak
    >funkcjonuje i pisze na newsy to jak podejrzewam glownie
    >wymioty i, pardon, sraczka.

    Niejeden po odwodnieniu organizmu zpowodowanym zatruciem zmarł. Jest
    też kilka chorób śmiertelnych, które mają takie objawy.

  • 6. Data: 2005-03-01 11:30:48
    Temat: Re: Niezdolnoœć do pracy
    Od: piotr <p...@N...wp.pl>

    Sat, 26 Feb 2005 09:41:15 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kaizen napisał(a):

    > Niejeden po odwodnieniu organizmu zpowodowanym zatruciem zmarł. Jest
    > też kilka chorób śmiertelnych, które mają takie objawy.

    To prawda, ale te czasy, że pogotowie jedzie do wszyskich zagrożonych
    niestety minęły chyba bezpowrotnie. Teraz powiedzą ci, że masz lekarza
    rodzinnego i jak on da skierowanie do szpitala to se sam musisz tam
    pojechać, a jak nie to 150 zł i zawiozą./może w tym roku już jest drożej?/
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)