PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezbedna znajomosc Excela - na jakim poziomie? › Re: Niezbedna znajomosc Excela - na jakim poziomie?
    From: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niezbedna znajomosc Excela - na jakim poziomie?
    Date: Tue, 18 Oct 2005 16:34:34 +0200

    Koziorozec napisał(a):

    > Tiaa.
    > A niektórzy mówią, że _zwykłe_ tabelki łatwiej zrobić w Excelu
    > niż w Wordzie ;P

    No właśnie dlatego worda wymieniłem. ;) A rację niby mają bo excelu te
    tabelki już są. ;)

    > Ja nie miałam na myśli, aby się każdy użytkownik teraz uczył
    > Accessa, tylko - według mnie - taki 'firmowy' informatyk
    > powinien umieć wykorzystać, np. Accessa, gdzie zrobi bazę
    > z formularzami - tak, jakby to była samodzielna aplikacja
    > i każdy szaraczek-user będzie wiedział, że należy użyć tego
    > przycisku do jakiegoś przefiltrowania, a innego do wydruku;
    > czy też zrobić coś na MySQL - ale tu już trzeba więcej
    > umieć. Natomiast w Accessie masz graficzny interfejs,
    > wiele gotowych rozwiązań (nagrywanie makr, raporty, które
    > łatwo przystosować, możliwość stworzenia czegoś na kształt
> [...]

    Widzisz to zależy od czego ma być ten informatyk. Bo jeśli od struktury
    informatycznej, to co go powinna obchodzić organizacja pracy takiego np.
    handlowca? Oczywiście jeśli jest właśnie od tego to normalne, że powinien
    się znać. Chyba, że ten inforamtyk to taki polski informatyk od
    wszystkiego.

    > Ma, ma ;)
    > Ja spokojnie żyję bez Coca-Coli.
    > A - jak być może zauważyłeś - to był tylko cytat

    Zauważyłem, lecz wyglądało to tak jakbyś użyła go jako przenośni w
    odniesieniu do siebie.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała