PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezbedna znajomosc Excela - na jakim poziomie? › Re: Niezbedna znajomosc Excela - na jakim poziomie?
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niezbedna znajomosc Excela - na jakim poziomie?
    Date: Sun, 16 Oct 2005 13:29:29 +0200

    Uzytkownik "romanM" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:jva4l15lvtvgcaj7m9cb6ej8kv4c4e827f@4ax.com...
    > Przegladam ogloszenia o pracy i w bardzo wielu wymaga sie bieglosci w
    > produktach M. Office zwlaszcza Excelu ....
    >
    > tu pytanko - pewnie wielu tutaj ma do czynienia z Excelem w biurach -
    > na jakim poziomie trzeba miec Excela w paluszku by mozna spokojnie
    > startowac do takich prac?
    >
    > do czego i na ja zaawansowanym poziomie firmy uzywaja excela?
    > proste trzymanie magazynu i sprzedazy w arkuszu, czy zaawansowane -
    > praktycznie bazy danych?

    Zalezy od firmy, ale z tego co widze, to w jakichs 80% przypadkow to
    wystarczy umiejetnosc sortowania danych, wpisywania wzorow, robienia
    wykresow i roznych zestawien. W wiekszych firmach, jesli sa jakies wieksze
    bazy danych, to pracownikom szeregowym i tak nie daje sie ich w calosci do
    pracy nad nimi, wiec ta rzeczywiscie zaanwansowana znajomosc przydaje sie na
    stanowiskach stricte analitycznych, jak analityk sprzedazy.

    I.