PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieletni, praca, ksiegowosc

  • 1. Data: 2003-02-08 22:34:33
    Temat: Nieletni, praca, ksiegowosc
    Od: Piotr Turkowski <p...@S...wp.pl>

    Witam!

    Zaczynalem to pisac i skasowalem.Mam jedno zasadnicze pytanie. Gdzie
    moge znalezc informacje, na temat prowadzenia dzialalnosci gospodarczej,
    rozliczania sie, placenia skladek ZUS i wogole wszystkigo co sie z tym
    wiaze. chce doadac jeszcze tylko ze 18 lat bede mial w czerwcu, czy to w
    czyms przeszkadza ? Prosze o wyrozumialosc jesli to o co pytam wydaje
    sie wam banalne. Nie kierujcie na google, bo czasami ciezko znalezc
    rzetelne informacje, tylko na konkretne strony. Z gory dziekuje i
    serdecznie pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-02-09 11:12:39
    Temat: Re: Nieletni, praca, ksiegowosc
    Od: s...@p...onet.pl

    > WItam
    Patrz strony internetowe:
    www.mpips.gov.pl i www.zus.gov.pl. Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-09 12:45:21
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    polecam strone http;??wohyn.home.pl/dz_gosp

    pozdrawiam
    JR

    Uzytkownik "Piotr Turkowski" <p...@S...wp.pl> napisal w
    wiadomosci news:b240qt$18p$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-02-09 13:18:57
    Od: Piotr Turkowski <p...@S...wp.pl>

    JLR wrote:
    > polecam strone http;??wohyn.home.pl/dz_gosp

    To wlasie to :-) Skorzystalem jeszcze z porad mojej siostry (w tym roku
    konczy ekonomik). Wielkie dzieki.

    Pozdrawiam serdecznie.