PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana rodzaju dzialalnosci gospodarczej

  • 1. Data: 2003-02-08 21:40:44
    Temat: Zmiana rodzaju dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Maciej Jakub W." <v...@g...pl>

    Witam

    Zalozmy, ze prowadze dzialanosc gospodarcza "Uslugi transportowe Maciej
    Wilk", identycznie brzmi rowniez okreslenie podmiotu dzialnosci gosp.
    wpisane do ewidencji. Chcialbym otworzyc sklep z czesciami zamiennymi.

    Co powinienem zrobic: zmienic (dodac) podmiot prowadzonej dzialalnoisci
    (przy okazji musialbym zmienic nazwe), czy uruchomic nowa dzialnosc? Co w
    takim wypadku z zusem?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Maciej Wilk

  • 2. Data: 2003-02-10 09:40:10
    Temat: Re: Zmiana rodzaju dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej Jakub W." <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co powinienem zrobic: zmienic (dodac) podmiot prowadzonej dzialalnoisci
    > (przy okazji musialbym zmienic nazwe), czy uruchomic nowa dzialnosc? Co w

    nazwa moze zostac,
    musisz rozszerzyc zakres,
    idz do urzedu miasta i zmien,
    oplata to okolo 50zl :)

  • 3. Data: 2003-02-11 10:52:00
    Temat: Odp: Zmiana rodzaju dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Krzysztof Gil <k...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b27rvq$6ff$...@a...news.tpi.pl...

    > musisz rozszerzyc zakres,
    > idz do urzedu miasta i zmien,

    I najlepiej jak rozszerzysz zakres maksymalnie jak się da (nie wiem czy
    wciąż można rejestrować "handel-produkcja-usługi-imprt-export") - wtedy na
    przyszłość nie będziesz musiał znowu zmieniać zakresu.

    Rafał