PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie zapłacili pieniędzy...co robić ? › Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
  • Data: 2005-01-06 00:40:44
    Temat: Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 01:26:09 +0100, Holden Caulfield <m...@p...fm>
    napisał:

    > Odzyskiwanie dlugow w pl to czysta teoria - stad te firmy windykacyjne,
    > ktorych glownym (jesli nie jedynym) sposobem dzialania jest wysylanie
    > kolejnych "ostatnich" wezwan do zaplaty.

    To tylko przy malych kwotach tak wyglada.
    Czytalem repotrtarz, jak dziennikarze w kilku agencjach zglosili kolege do
    windykacji sporej sumki.Mimo zapewnien o deliktanych sposobach dzialania
    wszystkich testowanych firm, jedna z nich zaczela np. od wyslania
    "dluznikowi" zrobionych w trakcie przygotowan do windykacji po podaniu
    wylacznie adresu dluznika przez klienta firmy, zdjec jego dzieci
    zrobionych przed ich szkola.
    mnie osobiscie najbardziej zmrozilo widziane kiedys ogloszenie (nie wiem
    wlasciwie czemu, nic w nim groznego nie bylo) - "podejme sie windykacji
    dlugow. Kwoty wylacznie od 1 mln pln wzwyz"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##