PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie zapłacili pieniędzy...co robić ? › Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
  • Data: 2005-01-06 08:49:20
    Temat: Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
    Od: "Magda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałabym podzielić się doświadczeniem: 2 lata temu zgłosiłam się po
    prostu do kancelarii prawnej, przeprowadzili w moim imieniu całą
    procedurę sądową no i 2 m-ce temu (długo czekałam, ale tyle to trwa
    niestety) komornik wyszarpał dla mnie całość długu ( 4 tys.) plus
    odsetki ustawowe. Szczerze powiedziawszy przestawałam już wierzyć w
    sukces, a tu proszę- co za niespodzianka!
    Tak więc gorąco zachęcam do wszelkich działań!!!
    Pzdr,
    Magda