PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    From: "PiotrG" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Date: Mon, 14 Apr 2003 19:36:19 +0200

    > Jak czytam te twoje kłamstwa to niedobrze mi się robi z obrzydzenia.
    >
    > Czy ty naprawde oczekujesz, że ktoś ci będzie na ciebie za darmo robił ?
    >
    > Ludzie się natyrają, a ty potem forsę w kieszeń wsadzisz i będziesz
    jeszcze
    > rozpowiadał, jaki to z ciebie dobrodziej ?
    >
    > Czegoś równie fałszywego i zakłamanego to na tej liście już dawno nie
    było, a
    > różne cuda można tutaj wyczytać.

    Kolejny gosc z serii "nalezy mi sie". A niby co ci sie nalezy? I pewnie to
    zle, jesli twoj szef zarobi wiecej niz ty?
    Palnij sie w glowe i nie szukaj pracy w w-wie, bo nie znajdziesz (a juz na
    pewno ja cie nie przyjme).

    To nie chodzi o prace za darmo - przeciez w takim przypadku to ty zdobywasz
    za darmo doswiadczenie! To jest szkolenie za darmo. Ale widze, ze ty juz
    wszystko wiesz.

    Powodzenia,
    PiotrG