PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską... czy już nie zrobię kariery?

  • 1. Data: 2005-09-24 14:27:26
    Temat: Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską... czy już nie zrobię kariery?
    Od: "Radek" <r...@g...pl>

    Witam

    Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską, będę uczył się w
    prywatnej szkole... czy to znaczy że nie zrobię już kariery w branży
    informatycznej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-24 14:41:16
    Od: "biedrona" <b...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską, będę uczył się w
    > prywatnej szkole... czy to znaczy że nie zrobię już kariery w branży
    > informatycznej?

    A co ma piernik do wiatraka? Robienie kariery nie jest zarezerwowane dla
    absolwentów ww. uczelni. Wszystko zależy od Ciebie, Twoich chęci, zapału,
    zaangażowania.

    pozdrawiam

    M.

  • 3. Data: 2005-09-24 15:59:26
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską, będę uczył się w
    > prywatnej szkole... czy to znaczy że nie zrobię już kariery w branży
    > informatycznej?

    wszystko zależy o jaką karierę chcesz zrobić...
    p.s.
    mozna zacząć od praktyki ...

    pozdrawiam
    rafal

  • 4. Data: 2005-09-24 16:04:49
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską, będę uczył się w
    > prywatnej szkole... czy to znaczy że nie zrobię już kariery w branży
    > informatycznej?

    Nie to znaczy, ze nie wymiatasz z matmy :P Nie wiem, czemu ale wiekszosc
    polskich dobrych uczelni wymaga matmy i matmy i jeszcze matmy. A jesli ten
    czlowiek ktory zamierza studiowac informatyke chcialby w przyszlosci byc
    administratorem to ta matma jest mu az tak potrzebna ? Czy chodzi o zwykly
    odsiew,zeby przyjac kujonow(bez urazy ;)

    Apropo prywatnej szkoly to powiem Ci jedno... bedziesz mial o wiele wiecej
    czasu na to,zeby sie uczyc samodzielnie bo na takim AGH,zeby zrobic to co
    oni Ci kaza to musisz jednak troche glowke wysilac ( znam ludzi po AGH )...
    Natomiast w szkole prywatnej nizsze zazwyczaj wymagania wiec, jesli sie
    postarasz to mozesz sie naprawde rozwinac w jakiejs dziedzinie informatyki
    np. administracji systemami czy tez innym zagadnieniem. Decyzja nalezy do
    Ciebie, mozesz tez zmarnowac ten czas imprezujac non stop i swietnie sie
    bawiac...
    Jarod

  • 5. Data: 2005-09-24 16:14:37
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Nie to znaczy, ze nie wymiatasz z matmy :P Nie wiem, czemu ale wiekszosc
    > polskich dobrych uczelni wymaga matmy i matmy i jeszcze matmy.
    .......ciach[]

    prof. od matematyki powiedział ,skad się wzieła nazwa inforMATYKA od
    matematyki i cały przedmiot na tym się opiera min.:.

    na budowie skomplikowanych wzrów zawierjących warunki wykonania

    a cóż to za admin co niezna podstaw ,niemusi być specem ale ważne aby
    zrozumiał druego (np. programiste) w czym leży problem

    -------
    rafal

  • 6. Data: 2005-09-24 16:59:07
    Temat: Re: Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę ?l?sk?... czy już nie zrobię kariery?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 24 Sep 2005 18:14:37 +0200, "konto" <k...@o...pl> wrote:

    >prof. od matematyki powiedział ,skad się wzieła nazwa inforMATYKA od
    >matematyki i cały przedmiot na tym się opiera
    Hmmm. To mnie oklamywano: informacja + automatyka = informatyka :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2005-09-24 18:27:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Radek <r...@g...pl> wrote:

    > Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską, będę uczył się w
    > prywatnej szkole... czy to znaczy że nie zrobię już kariery w branży
    > informatycznej?

    Jeśli pytasz nas tutaj o to? Nie masz najmniejszych szans.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2005-09-24 18:36:32
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    [ciach]

> [...]
    > Ciebie, mozesz tez zmarnowac ten czas imprezujac non stop i swietnie sie

    Na administratora sieci wystarczy technik informatyk i szkolenia komercyjne
    z danego systemu/systemow.... a nie przepraszam, przeciez w naszym pop.....
    kraju nawet sprzataczka musi miec mgr.

    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 9. Data: 2005-09-24 19:28:42
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > prof. od matematyki powiedział ,skad się wzieła nazwa inforMATYKA od
    > matematyki i cały przedmiot na tym się opiera min.:.

    Prawda jest taka, ze w polsce nie bylo ludzi ktorzy by sie znali na
    komputerach a najlatwiej cala teorie bylo pojac matematykom i nauczac
    algorytmow.

    > a cóż to za admin co niezna podstaw ,niemusi być specem ale ważne aby
    > zrozumiał druego (np. programiste) w czym leży problem

    Mysle,ze admin dobrze znajacy sie narzeczy napewno zrozumie programiste.
    Wezmy takiego administratora sql server-a, programista mu mowi, ze jego
    program nie ma uprawnien, albo ze wydajnosc jest za slaba. Admin zaklada
    odpowiednie uprawnienia i np. tworzy dodatkowe indexy czy tez "dostraja"
    server. Takze, mysle ze sie dogadaja, bo dobry admin tak czy siak cos tam z
    programowania musi liznac, podobnie jak progamista z administracji.
    Jarod

  • 10. Data: 2005-09-24 19:52:10
    Od: Jarek <s...@d...woli.com>

    Radek napisał(a):

    > Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską, będę uczył się w
    > prywatnej szkole... czy to znaczy że nie zrobię już kariery w branży
    > informatycznej?

    sądząc po poziomie pytania, które zadałeś, to raczej nie, niestety.

    --
    [ pozdrowienia ]
    [ j'k`r.o`c'h`m'a`l's`k'i na g`m'a`i'l c`o'm` ]