PracaGrupypl.praca.dyskusje › Netto?

  • 1. Data: 2003-03-07 22:57:47
    Temat: Netto?
    Od: "Florys" <l...@w...pl>

    Zakrecilem sie. Placa netto to ta, ktora placi pracodawca czy ta, ktora ja
    jako pracownik otrzymuje?
    Pomocy!

    Florys

  • 2. Data: 2003-03-07 23:04:40
    Temat: Re: Netto?
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Florys" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A brutto to od niej odejmujesz składki na ub. podatek ,zdrowotne i
    wychodzi
    > Ci kwota netto do wypłaty.

    Ile dokładnie jest % różnicy między netto i brutto, przy najniższym podatku
    (chyba 19%)??

  • 3. Data: 2003-03-07 23:08:33
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

  • 4. Data: 2003-03-07 23:23:00
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

> [...]
    > Pomocy!
    >
    > Florys
    > Tak zakręciłeś się bo tak jak napisałeś to płaca jaką płaci pracodawca,
    czy ta którą pracownik otrzymuje to jest jedno i to samo - to kwota która
    masz do wypłaty -netto płacone przez pracodawcę.
    Albo nie jasno napisałes.( a może chodzi Ci o to ile na co płaci pracodawca)

  • 5. Data: 2003-03-07 23:33:25
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

> [...]
    > Pomocy!
    >
    > Florys
    > Tak zakręciłeś się bo tak jak napisałeś to płaca jaką płaci pracodawca,
    czy ta którą pracownik otrzymuje to jest jedno i to samo - to kwota którą

  • 6. Data: 2003-03-07 23:38:45
    Od: "Florys" <l...@w...pl>

> [...]
    > masz do wypłaty -netto płacone przez pracodawcę.
    > Albo nie jasno napisałes.( a może chodzi Ci o to ile na co płaci
    Chodzi o to, ze mam podac jakich zarobkow oczekuje netto. Oznacza to, ze
    pytaja mnie o to ile chce pieniedzy na reke?

    Florys

  • 7. Data: 2003-03-07 23:40:18
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Florys! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Chodzi o to, ze mam podac jakich zarobkow oczekuje netto. Oznacza to,
    > ze pytaja mnie o to ile chce pieniedzy na reke?

    Tak.

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 8. Data: 2003-03-07 23:43:16
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

  • 9. Data: 2003-03-07 23:44:40
    Od: "Florys" <l...@w...pl>

    Dziekuje wszystkim, co mi pomagali.
    Pozdrawiam
    Florys

  • 10. Data: 2003-03-08 10:25:21
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    Jeśli zażądasz 3tys netto do wypłaty /na rękę / i jeśli to będzie
    przechodziło w całości przez listę płac /zatrudnienie na etat/
    to na liście płac będziesz miał brutto 4474 zł a Twojego pracodawcę bedziesz
    kosztował /tylko z tytułu umowy o pracę/ 5404 zł.
    To tak dla pokazania ile to kosztuje wyzyskiwacza.

    Pozdrawiam
    BogdanK