PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauczycielem być. › Re: Nauczycielem być.
  • Data: 2005-10-09 19:59:11
    Temat: Re: Nauczycielem być.
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:r5thk15tamumtroiivc5sgbofegtlnhgcg@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Zaufania publicznego? Mimo swojego doświadczenia życiowego chyba
    > jesteś bardziej naiwny niż ja. O "zaufaniu publicznym" do nauczycieli
    > i lekarzy przekonałem się będąc w podstawówce.
    Chodzi o zaufanie do zawodu jako takiego, a nie o zaufanie do tego czy
    innego reprezentata.

    > Uwierzyć politykowi to szczyt naiwności, to
    > nawet zaczyna ocierać się o głupotę.
    Łatwo wymądrzać się dzisiaj, mając za sobą lata doświadczeń. Wtedy tamci
    politycy to byli "swoi". Zresztą idąc dalej tym torem rozumowania to
    ostatecznym dowodem głupoty byłby udział w wyborach, a popieranie
    niektórych, np. Leppera, Giertycha czy JKM - to już niepodważalny syndrom
    choroby psychicznej.

    > który zaspokoi Twoją potrzebę odpowiedniej jakościowo usługi medycznej
    > kiedy jesteś naprawdę chory (zakładam, że jesteś ubezpieczony)?
    Z rozsądnie zaprojektowanego i sprawnie działającego systemu ubezpieczeń
    zdrowotnych.

    Jotte