PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauczycielem być. › Re: Nauczycielem być.
  • Data: 2005-10-10 16:15:30
    Temat: Re: Nauczycielem być.
    Od: Pawel <N...@m...mail> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Jakiś dowód, czy tylko tak sobie postękujesz?
    Ziew... - przeczytaj swój własny post - próbujesz usprawiedliwiać
    partaczy i dyletantów ze sfery wysokością ich zarobków.

    > Toteż wcale nie próbowałem. Nie nadinterpretuj. Towar to towar - za taniochę
    > masz szajs, chcesz mieć dobry jakościowo, to zapłać.
    > Tyle, że w przypadku towaru jakim jest usługa medyczna w grę wchodzi
    > pośrednik o _władczych_, ustawą umocowanych uprawnieniach. To działa tak:
    > - my płacimy dużo i mamy prawo za to dużo oczekiwać
    > - lekarz (przeciętny w państwowej SZ) dostaje mało i ma prawo za to mało
    > dawać
    > - różnicę między "my dużo płacić" a "my mało dostawać" bierze... no, kto
    > bierze? Kogo trzeba zlikwidować?

    Hmmm - zlikwidować należy tych, co przymusem zabierają ci pieniądze i
    później dają ci za to szajs argumentując to niskimi zarobkami. Wszyscy
    piewcy państwówy jakoś pomijają argumenty jakościowe wmuszanych przez
    siebie rozwiązań, a szkoda - widać doświadczenia są nieprzekazywalne.

    --
    Paweł