PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauczycielem być. › Re: Nauczycielem być.
  • Data: 2005-10-10 15:59:07
    Temat: Re: Nauczycielem być.
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MN napisał:

    > W tym roku skończyłam matematykę stosowaną.
    To dobrze.

    > Nie mam ukończonego kursu pedagogicznego.
    To bardzo dobrze.

    > Czy mogę bez tego uczyć w szkole?
    Nie pakuj się w to. Przez ostatnie lata obserwuję,
    że jest coraz gorzej w nauczycielstwie: spadek siły
    zarobków, pogorszenie warunków pracy, księżycowe
    wymagania odnośnie stopni awansu i aktywności
    w dziwnych programach i konkursach, wydłużenie
    wieku emerytalnego(...), rozwydrzenie "świętych
    krów".

    Przykładowo była informacja, że gdzieś tam rodzice
    domagają się dla ich dzieci palarni. Gdybym ja był
    prokuratorem w tej miejscowości, to bym wszczął śledztwo
    w sprawie demoralizacji dzieci przez własnych rodziców!

    > Słyszałam, że jest to możliwe

    Dyrektor może zatrudnić osobę nie w pełni spełniającą
    warunki, ale musi to uzasadnić.

    J.

    --
    Getto dziecięce jest kolorowe i wesołe, pełno tam
    bajkowych postaci i dźwięczą piosenki z reklam.