PracaGrupypl.praca.dyskusjeNauczycielem być. › Re: Nauczycielem być.
  • Data: 2005-10-11 13:50:45
    Temat: Re: Nauczycielem być.
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Oct 2005 21:59:11 +0200, "Jotte" wrote:

    >Chodzi o zaufanie do zawodu jako takiego, a nie o zaufanie do tego czy
    >innego reprezentata.

    Zawód wykonują ludzie, reprezentanci.

    >Łatwo wymądrzać się dzisiaj, mając za sobą lata doświadczeń. Wtedy tamci
    >politycy to byli "swoi". Zresztą idąc dalej tym torem rozumowania to
    >ostatecznym dowodem głupoty byłby udział w wyborach,

    Dlaczego? Popierasz kandydata którego interesy są najbardziej zbieżne
    z Twoimi. To chyba wszystko. Zaufanie to trochę inna kwestia. Dasz
    takiemu klucze od mieszkania? Przepiszesz na niego cały swój majątek,
    jeśli obieca że go odda?

    >a popieranie
    >niektórych, np. Leppera, Giertycha czy JKM - to już niepodważalny syndrom
    >choroby psychicznej.

    Eee tam. Każdy hoduje swojego pierdolca.

    >Z rozsądnie zaprojektowanego i sprawnie działającego systemu ubezpieczeń
    >zdrowotnych.

    Powinny, ale nie pochodzą. Ja tam wolę oddać swoje pieniądze, niż
    zdychać pod płotem (bo się limity akurat skończyły) z okrzykiem na
    ustach, że kasa na moje leczenie _powinna_ pochodzić z rozsądnie
    zaprojektowanego i sprawnie działającego systemu ubezpieczeń
    zdrowotnych. Chyba łatwiej jest zarobić pieniądze, żeby mieć je w
    razie czego na leczenie, niż samodzielnie zreformować cały system?

    --
    pozdrawiam
    Bremse