PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nastepny naciągacz.

  • 1. Data: 2003-02-28 09:26:43
    Temat: Nastepny naciągacz.
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    W internecie pojawiają się często na różnych grupach dyskusyjnych ogłoszenia
    pod tytułem: .PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL. Podejrzewając i słusznie zresztą,
    że to jest szukanie naiwnych to pozwoliłem sobie napisać do gościa. co z
    tego wynikło można zobaczyć na http://www.gdynia.mm.pl/~sq2xg/naciagacz.html
    . Adres email goscia celowo ukryłem, bo najprawdopodobniej wysyłają to rózni
    ludzie. Czy to jest zgodne z prawem?. Zapraszam do dyskusji.

  • 2. Data: 2003-02-28 10:18:33
    Temat: Re: Nastepny naciągacz.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A nie ma tam adresyu jego domowego? Policje mozna naslac ze naciaga
    ludzi ;)

  • 3. Data: 2003-02-28 10:38:00
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b3ncvc$c87$1@news.onet.pl...
    > A nie ma tam adresyu jego domowego? Policje mozna naslac ze naciaga
    > ludzi ;)

    Nie ma. W sumie mógłbym ciągnąć tą sprawe dalej, wtedy bym dostał adres,
    lub numer konta, na jaki mam wpłacić pieniążki, lecz nie chce mi się, bo to
    nic nie da. Policja umorzy ze wzgledu na znikomą szkodliwość. jakby się
    dobrali do wierzchołka piramidy to jeszcze coś by dało. Najlepiej chyba
    ostrzegac innych przed takimi oszustami.

  • 4. Data: 2003-03-02 08:38:18
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    >Hmm.. tam jest przeciez tak namieszane, ze na dobra sprawe nie wiadomo o co
    tam biega! zreszta komu by sie chcialo czytac takie elaboraty..to gorsze
    pranie mozgow niz Amway itp..

    Ania